וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "להגיד שיש סיכוי? זו תהיה הבדיחה שלכם השבוע"

מאמן בני יהודה לא משלה את עצמו לגבי הסיכויים מול זניט בגומלין, אך החמיא לשחקניו: "הם לוחמים וממושמעים". גורדנה: "הם באו להעביר את הזמן". מאנצ'יני: "המאמן שלהם ארגן אותם טוב"

צילום: מגד גוזני, עריכה: ורד לידני

לא הרבה אנשים נתנו סיכוי לבני יהודה מול זניט סנט פטרסבורג, אך הזהובים בכל זאת סיפקו הערב (חמישי) 90 דקות של לחימה והרבה מאמץ מול מועדון הפאר הרוסי. בסופו של דבר זה לא הספיק, זניט תחזור מישראל עם יתרון 0:2 לקראת הגומלין, וצפויה להיות זו שתדלג לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. השחקנים של יוסי אבוקסיס נתנו הופעה מכובדת, ויכולים להיות מרוצים מעצם ההעפלה לסיבוב השלישי. בשבוע הבא (חמישי, 20:00) הם יגיעו לרוסיה ואמורים לסיים את דרכם במפעל האירופי, ולהתחיל להתמקד בעונה המתקרבת של ליגת העל.

עוד בנושא

מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה הפסידה 2:0 בביתה לזניט סנט פטרסבורג
ליגה אירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את פאניוניוס בנתניה
ג'ורדי קרויף: "שיחקנו לא מספיק טוב, מקווה שזה יספיק כדי לעבור"

רוברטו מאנצ'יני מאמן זניט סנט פטרסבורג. מגד גוזני
"ישראל מדינה פנטסטית". רוברטו מאנצ'יני/מגד גוזני

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "אם אני מרוצה? אני אף פעם לא מרוצה מהפסד, אפילו לא נגד קבוצה כל כך גדולה עם שחקנים כאלה. אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים ומהרצון שלהם. נלמד מהמשחק הזה. השחקנים נתנו הכול ומגיע להם כל הכבוד על משחק לחימה גדול. לא פשוט לשחק מול קבוצה כזו, אבל עמדנו בכבוד ואני מרוצה מהרצון של השחקנים ומהצורה בה שיחקנו. להגיד שיש סיכוי? זו תהיה הבדיחה שלכם לשבוע הקרוב. אנחנו רוצים להשיג תוצאה מכובדת בגומלין. זו לא הרמה שלנו לצערי".

"בחלקים מהמשחקים ראיתם שאנחנו שווים משהו", הוסיף, "אנחנו נתחזק ונהיה טובים יותר. מגיע כל הכבוד לשחקנים ששיחקו הערב. אנחנו מתכננים להתחזק כשנמצא את השחקנים המתאימים. אנחנו עובדים כדי להתחזק, אנחנו רוצים לעשות קבוצה טובה. זה לא הזמן להתעסק ולדבר על חיזוק, אלא להחמיא לשחקנים. אין לי מילה רעה להגיד על השחקנים. יש לנו שחקנים שהם לוחמים, ממושמעים, שרוצים להצליח. במשחקים באירופה ראיתי שיש פה שחקנים שאפשר ללכת איתם אל הקרבות בליגה".

רועי גורדנה: "במחצית הראשונה הם לא היו במשחק, הם באו להעביר את הזמן, יכולנו להוציא הרבה יותר במחצית הראשונה. הגענו לחצאי מצבים וזה יכול היה להיראות אחרת. ברגע שנכנס אצלם מספר 11, שהוא כוכב, היה לנו קשה לשמור עליו כי הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, לא הסתדרנו איתו. לקחתי כדור לפני המשחק, הרגשתי טוב. אם הייתי מצליח לכבוש, זה היה יכול לעזור, אבל המשחק הסתיים בצורה מאכזבת מבחינתנו וחבל. הבדלי הרמות ברורים לכולם. צריך לעמוד שם טוב ולהוציא תוצאה מכובדת שתהיה טובה גם לנו וגם להם".

מאמן זניט רוברטו מאנצ'יני: "זה מה שציפיתי, היה משחק קשה כי הם שיחקו עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור והיה קשה למצוא מרווחים. בני יהודה קבוצה טובה, מאורגנת מבחינה הגנתית. לכן קשה לשחק נגדה. אני לוקח כל משחק עם 100% ריכוז וחושב עליו כמשהו בודד. יש לנו 20 שחקנים וכולם טובים, אנחנו צריכים את כולם בשביל העונה כי אנחנו משחקים פעם בשלושה ימים. לבני יהודה יש שחקנים טובים וארגון טוב, המאמן שלהם ארגן אותם טוב. אני מחבב את ישראל, זו מדינה פנטסטית".

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה הפסידה 2:0 בביתה לזניט

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
"אף פעם לא מרוצה מהפסד". יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully