וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: הגארד האמריקאי אקזבייר ת'יימס חתם לשנתיים

27.7.2017 / 19:35

ת'יימס, שנבחר בדראפט 2014 על ידי טורונטו, זכה בעונה החולפת באליפות מקדוניה ורשם ביורוקאפ ממוצעים של 12.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק. הושלמה מצבת הגארדים של הקבוצה מהשרון

צילום מסך

בני הרצליה ממשיכה להתחזק ולהתחמש לקראת העונה הבאה, והערב (חמישי) הודיעה על החתמתו של אקזבייר ת'יימס לשנתיים. הגארד האמריקאי (26, 1.91 מטר) נבחר בקיץ 2014 במקום ה-59 על ידי טורונטו ונשלח בטרייד לברוקלין, אבל לא זכה לחוזה בנטס למרות ששיחק בשורותיהם בליגת הקיץ. בעונה החולפת הוא הוביל את סקופיה לאליפות וגביע במקדוניה, תוך שהעמיד ממוצעים של 4 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק בליגה האדריאטית ו-16.8 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק ביורוקאפ.

ת'יימס החל את דרכו באוניברסיטת סן דייגו סטייט במדיה נבחר לשחקן העונה ולחמישיית ההגנה של המחוז. הוא הוביל את המכללה לשלב הסוויט 16 בטורניר המכללות בו קלע 26 נקודות למשחק. בהמשך הוא שיחק גם בסביליה הספרדית (שם זכה לשתף פעולה עם שחקן ניו יורק ניקס קריסטפאס פורזינגיס) ובפורט וויין מליגת הפיתוח.

ת'יימס ישלים את מכסת הזרים של הקבוצה מהשרון, ומצטרף לסגל שכולל כבר את הישראלים שון דאוסון, אלכס רוזנברג, תום מעיין, אור לאומי די ג'יי שארפ ויריב עמירם ביחד עם המתאזרח החדש סם סינגר והזרים חליל קנאסביץ', טוריאן גרין ודומיניק ארצ'י שהצטרף לאחרונה.

עוד בנושא:

הפועל גלבוע/גליל הודיעה על החתמת הפורוורד האמריקאי זאק לידיי
יובל זוסמן יכלל בסגל מכבי תל אביב בעונה הקרובה: "יש לו עתיד מזהיר"
רשמית: מכבי חיפה הודיעה על צירופו של רועי הובר

שחקן מכללת סן דייגו סטייט אקזבייר ת'יימס. GettyImages
שיתף פעולה בעבר עם פורזינגיס. ת'ייס אקזבייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully