וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל הודיעה על החתמת הפורוורד האמריקאי זאק לידיי

27.7.2017 / 13:05

האמריקאי (23, 2.01 מ') יהיה הזר השני בסגל של אריאל בית הלחמי לאחר שהחליט לוותר על חלום ה-NBA ולשחק באירופה. רשם אשתקד 16.5 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק בוירג'יניה טק

שחקן וירג'יניה טק זאק לידיי. GettyImages
הרשים במכללות. לידיי/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי זאק לידיי שסיים את קריירת המכללות שלו לפני מספר חודשים במדי אוניברסיטת וירג'יניה טק. לידיי, שחלם להגיע ל-NBA ואף ערך אימונים אישיים באינדיאנה לפני הדראפט, החליט לעבור לאירופה ובמועדון הפעילו עליו לחצים על מנת להצטרף. השחקן עצמו בדק על גלבוע/גליל עם מספר שחקנים ששיחקו ישראל בשנים האחרונות וקיבל חוות דעת חיובית.

לידיי (23, 2.01 מ'), יליד דאלאס, החל את לימודיו באוניברסיטת סן פרנסיסקו, אך לאחר שנתיים בהן לא פרץ עבר לווירג'יניה טק, ישב שנה אחת בחוץ והשלים עוד שנתים של משחק. בעונתו האחרונה במכללות הרשים עם 16.5 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע למשחק כשהוא מגיע לא פחות מ-6.5 פעמים במשחק בממוצע לקו העונשין.

הסגל של אריאל בית הלחמי מונה נכון לעכשיו את הישראלים יחזקאל סקוורר, חואקין שוכמן, טל קרפלס ובן אלטיט לצד הגארד האמריקאי דיאנג'לו הריסון שהגיע אחרי שנתיים בליגה הטורקית. בגלבוע צפויים לצרף בקרוב גארד ישראלי כשבין השמות שעלו נמצא גוני יזרעאלי ששוחרר מההפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully