וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תמשיך באותו מערך מול זניט, מאור קנדיל יחזור להרכב

הכתומים מתכוננים למפגש מול הרוסים (חמישי, 20:30, ספורט 2), המגן שלא שיחק בניצחון על טרנצ'ין בשל הרחקה יחזור להרכב. רועי גורדנה, שהיה בספק, צפוי להיות כשיר ולפתוח גם כן

ליגה אירופית - סיבוב 3, משחק 1מחצית27/07/2017
בני יהודה תל-אביב
    0:0
      זניט סנט פטרסבורג
      צילום ועריכה: קובי אליהו

        בני יהודה תארח מחר (חמישי, 20:30, המושבה, שידור ישיר בספורט 2) את זניט סנט פטרסבורג החזקה, במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. האימפריה מרוסיה, עם רוברטו מאנצ'יני על הקווים, היא כמובן הפייבוריטית הברורה במפגש, אבל בני יהודה מקווה להדהים ולהשאיר טעם לגומלין בשבוע הבא.

        המאמן יוסי אבוקסיס ימשיך באותו מערך שניצח את טרנצ'ין. המשמעות היא שהכתומים יעלו גם מחר במערך של שלושה בלמים. מאור קנדיל, שלא שיחק עקב הרחקה במשחק הקודם, יחזור לעמדת המגן הימני כשההתלבטות היחידה כרגע של אבוקסיס היא בין אלמוג בוזגלו למתן חוזז. שאר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח בשבוע שעבר. רועי גורדנה, שסובב את הקרסול שלשום באימון, ככל הנראה יהיה כשיר וצפוי אף הוא לפתוח בהרכב.

        הרכב משוער בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פינש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו, נריוס ולסקיס, מאוויס צ'יבוטה.

        עוד בנושא:
        החו"ל משתלם: ההשתתפות באירופה הביאה למהפך כלכלי בבאר שבע
        פשרה: ריאן ישוחרר ממכבי חיפה, שתקבל 50 אחוז ממכירה עתידית
        קובי רפואה החליט: פסר וגיגי יהיו הקפטנים של מכבי פתח תקוה

        מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
        "כבר היו דברים מעולם". יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים/קובי אליהו

        במסיבת העיתונאים אמר אבוקסיס: "כולם מדברים מרגע ההגרלה, מרגע שעברנו את טרנצ'ין, אמרו שאין פה שוויון ברמה של הקבוצות. בכדורגל כבר היו דברים מעולם ובמשחקי הבית אפשר לעשות משהו. אני תמיד אומר לשחקנים במשחקים קשים שלא יבואו בתחושה של אין מה להפסיד כי זה לא טוב. יחסי הכוחות ברורים, אבל אנחנו מאמנים שאפשר לעשות משהו וניראה כמו קבוצת כדורגל. מקווה שנרוויח משהו להמשך הליגה כי זניט יריבה קשה מאוד. זה מועדון ענק שהיינו רגילים לראות רק בטלוויזיה. אנחנו משחקים מול קבוצה שמועמדת לזכות במפעל הזה".

        אבוקסיס נשאל האם מזג האוויר החם עשוי לסייע לקבוצתו ואמר: "המשחק בשמונה וחצי בערב. זה לא בחמש או שש. מזג האוויר זה לא פקטור. אם זה היה בצהריים זה היה סיפור אחר. ננסה להביא תוצאה טובה בדרך אחרת, לא באמצעות מזג האוויר".

        על מצבו של רועי גורדנה הפצוע אמר אבוקסיס: "הפציעה שלו לא נראת טוב, אבל היום הוא התאמן. הוא לא רוצה לפספס משחק כזה ונראה לי שהוא יהיה בסדר לקראת מחר".

        הקשר סתיו פיניש הוסיף על דברי מאמנו: "יש התרגשות גדולה. זניט זו קבוצה גדולה. מחכים שכבר יתחיל. לא חושב על לכבוש שער כרגע. אנחנו מכירים את השחקנים של זניט, לומדים אותם. בסך הכול זה כדורגל".

        שחקן בני יהודה סתיו פיניש. קובי אליהו
        "התרגשות גדולה". סתיו פיניש/קובי אליהו

        מנגד, המאמן האיטלקי של זניט רוברטו מאנצ'יני הכריז כי הוא נותן כבוד רב ליריבה וזניט תעלה למשחק בהרכב החזק שלה.

        המאמן האיטלקי אמר: "המשחק יהיה קשה מכיוון שבני יהודה היא קבוצה מלוכדת ומאורגנת ושולטת היטב בכדור, הקבוצה עשתה עונה טובה בעונה שעברה, קל זה לא יהיה. אין שחקן שבולט במיוחד בבני יהודה, אבל היכולת הקבוצתית שלהם טובה. אני מסתכל על קבוצה שלי ואנחנו צריכים להשתפר. יש לנו מטרות גדולות שהוצבו לעונה הזאת, אבל אני מסתכל כרגע רק על המשחק של מחר. בסיכומו של דבר אנחנו באים לנצח אך מכבדים את היריב. נשחק עם ההרכב החזק שלנו".

        הבלם דומיניקו קרישיטו הוסיף:"מזג האוויר לא מהווה בעיה. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל דבר. באנו בכוונה היום כדי להיות מוכנים לאקלים. ברוסיה יש טמפרטורות אחרות, אבל צריך להיות מוכנים לכל".

        האיטלקי הוסיף: "באנו לנצח והמטרה היא לצאת מפה עם ניצחון. ראינו שמדובר בקבוצה מלוכדת ומגובשת. אבל אנחנו מוכנים. הצלחה באירופה היא אחת המטרות שלנו".

        אגב, מי שממשיך לככב בימים האחרונים בתקשורת הרוסית הוא סרגיי גרסימץ. חלוץ העבר ששיחק הן בבני יהודה והן בזניט התראיין היום בעיתון מקומי בסנט פטרסבורג ונשאל אילו זיכרונות נשארו לו מבני יהודה. על כך השיב: "נשארו הזיכרונות הכי חמים שאפשר מבני יהודה. כשהגעתי שיחקו שם כוכבים כמו צ'אנוב וקודריצקי. אני הייתי הזר השלישי מהליגה של ברית המועצות. הבנתי שעכשיו מאמן אותם יוסי אבוקסיס. שיחקתי איתו. הוא היה קירח גם אז. הוא בכלל לא השתנה. אבל הרבה מים זרמו מאז. מוסר לו דרישת שלום חמה. בכלל אני אוהב את ישראל – מדינה יפה ונפלאה".

        הרכב משוער זניט: אנדריי לונייב, דניס טרנטייב, לואיס נטו, ברניסלב איבנוביץ', דומניקו קרישיטו, כריסטיאן נובואה, לאנדרו פארדס, אולג שאטוב, סבסטיאן דריוסי, אלכסנדר קוקורין, ארטיום דזיובה.

        רוברטו מאנצ'יני, זניט סנט פטרסבורג,. האתר הרשמי של זניט,
        "יש מטרות גדולות לעונה". מאנצ'יני/האתר הרשמי של זניט

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully