וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה: ריאן ישוחרר ממכבי חיפה, שתקבל 50 אחוז ממכירה עתידית

26.7.2017 / 11:24

הקשר שהתאמן עד כה עם השחקנים המנודים יוכל לעזוב לקבוצה אחרת. בסביבתו של קגלמאכר אישרו: "הוא רצה לעזוב בעקבות המידע שקיבל על גוטליב". גורם: "אדי לא מספיק רצה להיות כאן"

יח"צ - חד פעמי

מכבי חיפה ואיסמעיל ריאן הגיעו הבוקר (רביעי) לפשרה לפיה הקשר יוכל לחתום בכל קבוצה אחרת הקיץ, כשמכבי חיפה תקבל 50 אחוז ממכירה עתידית שלו לקבוצה אחרת. בכך מסתיימת סאגת הקשר, שהתאמן יחד עם השחקנים המנודים בתקופה האחרונה ותבע את המועדון. את השחקן מייצג עו"ד רועי רוזן. "מדובר בהישג עבור איסמעיל", אמרו בסביבתו של השחקן שמבוקש בבני סכנין. ריאן, שהגיש תביעה נגד המועדון בטענה ל"התעמרות" מצדו, כבר החל בבוררות, אך הפשרה תונח על שולחן הבורר ולשחקן לא יהיו תביעות עתידיות נגד המועדון.

במכבי חיפה אמרו הבוקר: "זו הייתה העונה האחרונה בחוזה של ריאן. האפשרות שנחזיק במחצית מהכרטיס היא אופציה טובה עבורנו משום שבכל מקרה הוא לא היה אמור לשחק אצלנו העונה".

עוד בנושא:

ניצחון במשחק הכנה: מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל ראשון לציון
ליאור רפאלוב: "שקלתי ברצינות לחזור למכבי חיפה בקיץ הזה"
בית"ר ירושלים בלחץ: "כרגע נצטרך ללמוד לחיות עם הנתק בין אלי טביב לשרון מימר"
לודוגורץ מעודדת ממזג האוויר בבאר שבע: "החום לא נורא כמו שחשבו"

שחקן מכבי חיפה איסמעיל ריאן, המנכ"ל אסף בן דוב. אדריאן הרבשטיין
נמצאה פשרה. ריאן/אדריאן הרבשטיין

אחרי הוויתור על אדי גוטליב, שחקנים העידו כי גארי קגלמאכר כבר שקל לחפש קבוצה אחרת. "היה לא מעט לחץ מהקהל, אבל לא לקחנו את ההחלטה בגלל לחץ", הודה גורם במועדון. "מזמן לא היה כאן שחקן זר שהקהל כל כך עומד לצדו. כך או כך, אחת הסיבות העיקריות להודעה היא לא מקצועית ולא כלכלית. גוטליב לא מספיק רצה לשחק כאן".

אז מה לוזון יצרף עד תום החלון? בשלב הזה, לוזון מעוניין להביא קשר עושה משחק ואת מאור בוזגלו, אם הדבר יתאפשר. חיפה מוכנה להציע לקשר 400 אלף יורו ומענק חתימה של 100 אלף, כך שיהיה בעל השכר הגבוה ביותר בקבוצה. בוזגלו מוכן לסגור תמורת שני מיליון יורו לשלוש שנים, שכר גבוה בהרבה מהמקובל במועדון. על פי ההערכות, חיפה תסגור סופית את עמדת הזר האחרון עד תחילת השבוע.

במועדון סבורים כי במהלך חודש אוגוסט ישוחררו כל ארבעת הזרים ה"מנודים". מארק ואליינטה צפוי לעזוב לספרד, הולמאר אייולפסון אמור לעבור בהשאלה, קמיל ואצק יימכר והמטרה היא להיפטר גם מהחוזה של פיטים עזמי. כזכור, שלשום פרסמנו כי שחר הירש נמצא בדרכו להפועל תל אביב. החלוץ כבר הביע נכונות להמשיך אצל האדומים בלאומית, אם לא ימצא קבוצה בחו"ל.
במועדון החלו אתמול את מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול סכנין בשבת. בשלב זה הוקצו 800 כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה, שמוכרת כרטיסים למנויים בלבד. המחיר: 55 שקלים ללא עמלה.

בעניין אחר, בחיפה הודיעו על זימונו של שחקן נערים א', רועי מרדכי בן ה-16, להתרשמות בוולבס האנגלית. מרדכי יתארח באגליה למשך שבוע בליווי סוכן השחקנים אדם קידן, ואף הוזמן למשחק הפתיחה של הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully