וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שמעה מלוריין: לינדזי רוז לא ישוחרר בשלב זה

26.7.2017 / 22:40

אחרי שכבר הסכימו לכל הדרישות, הירושלמים התאכזבו לגלות כי העסקה מוקפאת עקב מכת פציעות אצל הצרפתים. במועדון מנסים להמשיך הלאה למרות הנתק בין טביב למימר: "נצטרך ללמוד לחיות עם זה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לוריין הבהירה הערב (רביעי) לבית"ר ירושלים כי בשלב זה לינדזי רוז לא ישוחרר. לקבוצה שתפתח ביום שבת את העונה שלה בליגה הצרפתית השנייה נפצעו שני בלמים והיא זקוקה כרגע לרוז בן ה-25, שחזר אחרי חצי עונת השאלה בבאסטיה ותופקד במהלך משחקי ההכנה בעיקר כקשר אחורי. הצרפתים לא פוסלים כי הדבר ישתנה עד לתום מועד ההעברות, אך לפחות למחזורי הפתיחה הם זקוקים לשחקן. בבית"ר הביעו אכזבה רבה, אחרי שנענו לכל הדרישות של לוריין, כולל אופציית הרכישה בסך 450 אלף יורו.

פרט לרוז, גם החלוץ שלומי ארבייטמן עדיין על הפרק וייתכן שכבר השבוע תוגש לו הצעה כספית כדי שישוב לקדנציה שנייה בבירה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 2:3 במשחק הכנה
בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה עשוי להיות מתורגל כבלם
הפועל באר שבע תאיץ את המגעים לצירוף חאתם עבד אלחמיד לאחר המפגש מול לודוגורץ

לינדזי רוז במדי ליון. GettyImages
בית"ר תמשיך לחכות? לינדזי רוז/GettyImages

שחקני בית"ר ירושלים זכו היום לחופש וביום חמישי תחזור הקבוצה להתאמן לקראת משחק גביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד שיתקיים באצטדיון הברפלד בראשון לציון. המאמן שרון מימר צפוי להמשיך ולתת הזדמנויות לשחקנים שלא זכו עד עתה ליותר מדי דקות משחק.

במשחק האימון אתמול באשקלון אנטואן קונטה הפגין יכולת טובה כבלם והוא ימשיך בתפקיד זה גם ביום ראשון. עוד כששיחק בקבוצת המילואים של פריס סן ז'רמן, הבהיר קונטה בראיון: "אני קודם כל בלם, זו העמדה הטבעית שלי. אני יכול לשחק גם כמגן ימני והתנסיתי אפילו כקשר אחורי, אבל אני מרגיש הכי נוח במרכז ההגנה". מימר החל גם לנסות את אבישי כהן כמגן ימני. אלי אוחנה, שישב לצידו של מימר אתמול, צפוי להיות מעורב יותר בתחום המקצועי, בניגוד להתעסקות העיקרית שלו עד עתה - שהייתה בעיקר סביב ענייני מנויים, חסויות וספונסרים.

בקבוצה מהבירה היו מרוצים אתמול מהיכולת של שחקנים שנראו נחושים לקחת את ההזדמנות, כמו אמיר עגייב, טל כחילה, דוד קלטינס, אור ועקנין, חן דילמוני וגם סתיו שושן בין הקורות. "אין יותר שחקנים שמובטח להם מקום בהרכב, ישחקו אלה שרוצים ונותנים מעצמם יותר. בית"ר תהיה מחוייבת וקבוצה שקשה לשחק נגדה", אמרו בצוות המקצועי.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 2:3 במשחק הכנה

לכתבה המלאה
אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים (אמצע) עם מאמן הקבוצה שרון מימר, אלי טביב. קובי אליהו
המתיחות נמשכת. טביב ומימר, ואוחנה ביניהם/קובי אליהו

ציון צמח חולה מאז חזרה הקבוצה ממחנה האימונים בבולגריה ועשוי לחזור לאימונים ביום חמישי. גם מיקי סירושטיין הגיע אתמול חולה לאשקלון ולא שיחק. מרסל הייסטר עדיין מרגיש כאבים ברגלו וינסה לחזור להתאמן בסוף השבוע. איתי שכטר ועידן ורד יזכו ליותר מנוחות בתקופה הקרובה על מנת שיגיעו רעננים לתחילת הליגה.

בנוגע למתיחות בין אלי טביב למימר, בבית"ר יודעים כי בשלב הזה המועדון יצטרך להתמודד עם הסיטואציה, ואמרו: "כרגע זה מצב נתון, יש מתיחות ונתק בין טביב למימר והמועדון יצטרך להמשיך להתנהל במצב הזה. גם במכבי תל אביב היה נתק בין גולדהאר לג'ורדי קרויף או בין ג'ורדי למאמנים, אבל המועדון יותר חזק מזה. ברור שהתקווה היא שמתישהו הנתק הזה ייגמר, אבל כרגע צריך לחיות עם זה".

(עדכון ראשון: 8:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully