וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן צפוי לשחק במכבי תל אביב בעונה הקרובה

26.7.2017 / 7:38

הגארד המבטיח, שחתום אצל הצהובים לארבע העונות הקרובות, התלבט אם לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, אולם נראה שהשתכנע בזכות ספאחיה. במועדון שוקלים להשיב את דיימון סימפסון, בולדן הגיע לבדיקות: "אינגלס סיפר שזה מועדון מדהים"

one

יובל זוסמן ככל הנראה ישחק במכבי תל אביב בעונה הקרובה. הצהובים ממילא תכננו להשאיר את הגארד המבטיח, שחתום בקבוצה לארבע העונות הקרובות, אולם הוא התלבט משום שחשש ממספר הדקות שיקבל. לכן המשא ומתן בין הצדדים התמהמה, אולם כעת נדמה שהושגה פריצת דרך משמעותית וזוסמן יהפוך לישראלי השישי בסגל של הצהובים לצד איתי שגב, כרם משעור, ג'ייק כהן, אלכס טיוס וג'ון דיברתולומאו. הוא אמור להיאבק על דקות בעמדות 3 ו-2.

"ספאחיה אוהב לקדם שחקנים צעירים, כך גם היה עם ליאור אליהו בזמנו", הדגישו בקבוצה.

עוד בנושא:

בורשטיין הבא: יובל זוסמן הוא ההבטחה הגדולה של הכדורסל הישראלי
אמש: דיאנדרה קיין חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת במכבי תל אביב
דיווח: פילדלפיה מתכוונת להחתים את ג'ונה בולדן כבר בקיץ הבא

שחקן נבחרת העתודה של ישראל יובל זוסמן נגד נבחרת איסלנד. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
ספאחיה ייתן בו אמון? זוסמן/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

זוסמן בן ה-19, 1.97 מטר, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ומיד לאחר שהגיע לגיל בוגרים חתם לחמש עונות בשורות הצהובים. בעונה החולפת הושאל למכבי רעננה, סייע לקבוצה מהשרון לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון והעמיד ממוצעים של 11.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. במהלך העונה מכבי תל אביב המשיכה לעקוב אחר ההתפתחות שלו והוא אף ערך אימונים אישיים על בסיס שבועי עם וליקו פרוביץ', שאחראי על פיתוח שחקנים בקבוצה.

באליפות אירופה האחרונה, בה נבחרת העתודה נעצרה רק בגמר על ידי יוון החזקה, זוסמן ביצע פריצה משמעותית. על אף היותו צעיר בשנה מרוב השחקנים באליפות, הגארד הצטיין וסיים את הטורניר עם ממוצעים של 16.3 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

זוסמן הרשים מאוד בטורניר היורוליג לצעירים לפני שנתיים

הקבוצה בודקת את האופציה להשיב למועדון את דיימון סימפסון, ששיחק במועדון למשך חודש אשתקד. שחקן הפנים האמריקאי הגיע ארצה במרץ 2017, לאור הפציעות של חלק משחקני הסגל, סיפק יכולת לא רעה אך שוחרר בחלוף חודש. הצהובים זוכרים לטובה את התנהלותו של השחקן, שהוצע לקבוצה במחיר נוח יחסית.

הזר החדש ג'ונה בולדן הגיע ארצה לבדיקות רפואיות והתרשמות מהמועדון. בולדן בן ה-21 חתם לשלוש עונות במדי הצהובים, אולם על פי דיווחים פילדלפיה, שבחרה בו בבחירה ה-36 בדראפט האחרון, מתכננת להחתים אותו כבר בקיץ הבא.

"אני נרגש לקראת העונה", אמר בולדן. "פגשתי את המאמן ספאחיה בלאס וגאס והוא סיפר לי על הקבוצה החדשה שנבנית כאן. אנחנו עומדים לעבוד מאוד קשה ורוצים לעשות עונה טובה ומוצלחת, אחרי כמה שנים לא טובות, שלא עמדו בסטנדרטים המאוד גבוהים של מכבי תל אביב. ג'ו אינגלס ועוד שחקנים שדיברתי איתם סיפרו לי שמכבי הוא מועדון נפלא ושתל אביב עיר מדהימה. אני מאוד שמח להיות האוסטרלי הבא של מכבי ומצפה לחוויה חזקה וטובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרגש. ג'ונה בולדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully