וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיאנדרה קיין חתם לעונה

24.7.2017 / 20:15

ההחתמה התשיעית בקיץ הנוכחי: הצהובים הודיעו על צירופו של שחקן הפועל אילת לשעבר (28, 1.95 מ') לעונה עם אופציה לעונה נוספת. נבן ספאחיה: "הוא שומר מצוין וקשוח, שחקן תחרותי מאוד"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הבאה והודיעה הערב (שני) על החתמתו של שחקן הפועל אילת לשעבר דיאנדרה קיין לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

"הוא יכול לעלות מהספסל ולהיות מחליף טוב מאוד גם בעמדה 1 וגם בעמדה 2", אמר נבן ספאחיה. "שומר מצוין וקשוח, תחרותי מאוד, שמכיר היטב את הליגה הישראלית".

קיין, שקיבל הקיץ אזרחות הונגרית ונכלל בסגל הרחב של הנבחרת הלאומית לקראת היורובאסקט הקרוב, הוא ההחתמה התשיעית בקיץ הנוכחי, אחרי כרם משעור, ג'ונה בולדן, אלכס טיוס, ג'ייק כהן, ג'ון דיברתולומאו, מייקל רול, דשון תומאס ופייר ג'קסון.

קיין (28, 1.95 מ') לא נבחר בדראפט של 2014 ואז יצא לנסות את מזלו באירופה. באותה שנה חתם בקראסני אוקטיאבר הרוסית, אבל שוחרר ממנה אחרי שישה משחקים בלבד. בנובמבר 2014 חתם באנטוורפ ג'יאנטס הבלגית לשארית העונה. ב-2015 הצטרף לליגת הקיץ עם אטלנטה, אבל לא קיבל חוזה וחתם ביולי באולם הגרמנית, ממנה שוחרר אחרי 11 משחקי ליגה ושמונה ביורוקאפ. בינואר 2016 עבר להפועל אילת וסיים בה את העונה. בעקבות ההצלחה עם אילת, הוא חתם בניז'ני נובגורוד בתחילת העונה האחרונה, אבל במרץ 2017 נפרד ממנה. יום למחרת הוא חתם בבטיס עד תום העונה.

במהלך תקופתו באילת, רשם קיין 19 הופעות כשהוא מעמיד ממוצעים של 11.5 נקודות, 5.1 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים ו-1.9 חטיפות למשחק. הוא קלע ב-63.9% מהקו, 34.5% לשלוש ו-48.4% לשתיים.

עוד בנושא:

אורי אלון דחה את ההצעה לצרף שותף נוסף להפועל ירושלים
עודד קטש: "יש פה כמה שחקנים שיגיעו לרמות הכי גבוהות"
בר טימור: "נבחרת העתודה עשתה הישג מדהים. הם נלחמו אחד בשביל השני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שב לישראל. קיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully