וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "נבחרת העתודה עשתה הישג מדהים. הם נלחמו אחד בשביל השני"

24.7.2017 / 17:24

נבחרת ישראל אירחה את שייטת 3 ועובדי חברת תנובה באימון: "כיף לארח חיילים, הם הגיבורים האמיתיים במדינה". על אליפות אירופה המתקרבת: "יהיה כיף לשחק מול הקהל שלנו"

צילום: מגד גוזני עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל בכדורסל אירחה היום (שני) את שייטת 3 ועובדי חברת תנובה באימון, וקיימה משחק ידידות קצר לצופים. שחקנה של הפועל ירושלים, בר טימור, סיפר: "זו פעילות ממש נחמדה, וכיף לראות את חברי הנבחרת מארחים את החיילים. הם הגיבורים האמיתיים של המדינה שלנו". על ההכנות של הנבחרת לקראת אליפות אירופה אמר: "כיף להיות ביחד ולהתכונן. אנחנו מתחברים מאוד מהר ונראים טוב יותר אחרי כל אימון. יש שיפור ואני מקווה שנשתפר עוד".

על ההישג האדיר של נבחרת העתודה, שהגיעה לגמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה אך נכנעה אתמול ליוון אמר טימור: "הישג מדהים. לא ראיתי את כל המשחק, אבל זה הישג בלתי נתפס. לצערי, זה לא קיבל מספיק מקום. הם דור ההווה והעתיד של הכדורסל. יש ביקורת על השחקן הישראלי ותמיד תהיה, אבל הם נתנו תשובה על המגרש וזה הכי חשוב. גם הנבחרת הבוגרת ובכללי כל כדורסלן צריך לחלום להיות במועמדים דומים. הם היו ביחד ונלחמו אחד בשביל השני".

על האליפות המתקרבת: "אנחנו נשחק בישראל, זה לא משנה אם זה יוסיף או יוריד לחץ. נהנה לשחק בארץ מול הקהל הביתי שלנו. אני לא יודע מה המטרה של הנבחרת, אף אחד עדיין לא הגדיר מטרות, זה יגיע בהמשך".

עוד בנושא:

עודד קטש: "יש פה כמה שחקנים שיגיעו לרמות הכי גבוהות"
אכזרי, כואב, קסום: הסיום הראוי למסע המופלא של נבחרת העתודה
נבחרת העתודה הפסידה ליוון 65:56 וזכתה במדליית כסף באליפות אירופה

שחקני נבחרת ישראל עומרי כספי, גל מקל. מגד גוזני
עומרי כספי וגל מקל/מגד גוזני
שחקן נבחרת ישראל עידן זלמנסון. מגד גוזני
עידן זלמנסון באימון/מגד גוזני
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל. מגד גוזני
ממשיכים להתכונן. אנשי ושחקני הנבחרת עם האורחים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully