וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרסון הברזילאי, קשר פלמנגו, חשף: התגלה אצלי סרטן האשכים

הקשר ששיחק בעבר בליון ובלאציו ייאלץ להיעדר מהמגרשים בחודשים הקרובים בנסיבות מצערות, ויעבור ניתוח אחרי שהתגלה אצלו סרטן באשכים: "אני עצוב, אך מאמין שאנצח גם במאבק הזה"

אדרסון שחקן לאציו חוגג שער. רויטרס
אדרסון/רויטרס

אדרסון קשרה של פלמנגו ששיחק בעבר בליון ובלאציו ייאלץ להיעדר מהמגרשים בחודשים הקרובים בנסיבות מצערות ועצובות. השחקן חשף במסיבת עיתונאים שערך אתמול (שלישי) שהתגלה אצלו סרטן באשכים והוא ייאלץ לעבור ניתוח ביום שני.

אדרסון רשם קריירה אירופית מכובדת כששיחק בניס וליון הצרפתיות וגם בלאציו האיטלקית. הוא גם רשם הופעה אחת בנבחרת ברזיל ב-2010 וב-2015 הוא סגר מעגל וחזר לברזיל כדי לחתום במועדון הפאר מריו דה ז'ניירו.

מרסיו טאנורה רופאה של פלמנגו נשמע אופטימי כשאמר כשיש סיכוי של 99 אחוזים שאדרסון יחלים לגמרי מהמחלה. טאנורה אמר שהמחלה התגלתה אחרי שאדרסון נכשל במבדק סמים שנערך לו אחרי שלושה מחזורים בליגה הברזילאית. אדוארדו באנדיירה דה מלו נשיאה של פלמנגו אמר: "כששמענו בפעם הראשונה שהוא נכשל במבדק סמים האמנו בו, הוא דוגמה לכל אתלט. הסרטן התגלה אחרי בדיקת דם שנערכה לו".

אדרסון עצמו אמר: "אני עצוב, אבל גם בטוח לגבי הימים הקרובים. זה יהיה עוד מאבק ואני ניצחתי בכמה כאלו בחיים שלי. אני בטוח שאני אנצח גם את המאבק הזה ואחזור לשחק כדורגל כמה שיותר מהר".

עוד בנושא

שפוי או הזוי: מה דעתכם על ההעברות הכי גדולות של קיץ 2017?
דיווח: פיליפה קוטיניו סיכם בברצלונה, שתיכנס למו"מ עם ליברפול
15 דקות לביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה בדרך לפלייאוף האלופות

  • עוד באותו נושא:
  • אדרסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully