וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 דקות לביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה בדרך לפלייאוף האלופות

הרוסים ניצחו 0:2 בחוץ את א.א.ק אתונה והם בכיוון הנכון לשלב הבא, הקשר הישראלי נכנס רבע שעה לסיום במקום כובש השער הראשון אלן דזגוייב. סטיאווה בוקרשט ו-ויקטוריה פלזן נפרדו ב-2:2

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים. AP
בדרך לשלב הבא. צסק"א חוגגת/AP

ערב המשחקים הראשון של הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות נערך הערב (שלישי) וכלל שישה משחקים.

צסק"א מוסקבה, קבוצתו של ביברס נאתכו, נמצאת בדרך הבטוחה להעפלה לשלב הפלייאוף (ההגרלה תיערך ביום שישי הבא, ה-4 באוגוסט), זאת לאחר שניצחה 0:2 בחוץ את א.א.ק אתונה היוונית. אלן דזגוייב כבש בנגיחה מקרוב את השער הראשון של הרוסים, רגע לפני הירידה להפסקה ופונטיוס וורנבלום הכפיל עם שער דומה בראשו, בדקה ה-55. נאתכו היה המחליף הראשון של צסק"א ועלה מהספסל במקום דזגוייב בדקה ה-75.

ויקטוריה פלזן הוציאה תוצאה טובה עם 2:2 בחוץ מול סטיאווה בוקרשט. מיכל קרמניק (23) ויאן קופיץ (53) כבשו עבור הצ'כים, קונסטנטין בודסקו (37) ופיליפה טשיירה (61) איזנו פעמיים והשאירו לרומנים סיכוי לקראת הגומלין. קבוצה צ'כית נוספת, האלופה סלביה פראג, דווקא סיימה את הערב עם ניצחון, 0:1 ביתי מול באטה בוריסוב הבלארוסית. בדקה ה-19 הורחק יבגני יבלונסקי האורח אחרי עבירה ברחבה ומילאן סקודה שלח את הפנדל פנימה, אך הצ'כים לא השכילו לכבוש שוב עד לסיום ויגיעו לגומלין עם יתרון שבירה.

קרבאח האזרית ושריף טירספול ממולדובה נפרדו ב-0:0. ורדאר המקדונית ניצחה 0:1 את פ.צ. קופנהאגן משער של ג'ונתן באלוטלי (65). אולימפיאקוס בדרך לשלב הבא אחרי 1:3 בחוץ על פרטיזן בלגרד. אל פארדו בן מוחמד כבש צמד (6, 56) ועמנואל אמניקה השלים (90), כאשר לאנדרה טאוומבה רק מאזן זמנית (10).

מחר ייערכו תשעה משחקים נוספים, כאשר מלבד הפועל באר שבע, יהיו בפעילות בין היתר גם מאריבור (קבוצתם של מרואן קבהא וסינטאיהו סלליך), סלטיק (קבוצתו של ניר ביטון), רד בול זלצבורג (קבוצתו של מונס דאבור) וקלאב ברוז' (קבוצתו של ליאור רפאלוב), כמו גם משחק מסקרן בין ניס לאייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully