וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דייגו סימאונה האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד בשנתיים נוספות

על פי התקשורת הספרדית, המאמן שהיה מבוקש בשלל קבוצות ובכללן באינטר ופריס סן ז'רמן, יישאר עם הקולצ'ונרוס עד קיץ 2020 לכל הפחות ויזכה לשדרוג כספי. החוזה הנוכחי שלו מסתיים בסוף העונה הקרובה

one

דייגו סימאונה, המאמן הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד, היה שם מאוד מבוקש בתקופה האחרונה בכל מיני קבוצות בכירות אחרות ברחבי אירופה, אולם על פי התקשורת הספרדית, נראה כי הוא נשאר אצל הקולצ'ונרוס, לפחות בשנים הקרובות.

על פי התכנית "סר דפורטיבוס", המאמן הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו, שעתיד להסתיים ביוני 2018 נכון להיום, בשנתיים נוספות, מה שישאיר אותו על הקווים של הקבוצה עד קיץ 2020. במסגרת החוזה החדש יזכה סימאונה לשדרוג כלכלי משמעותי. הארכת החוזה הצפויה תשים קץ, לפחות זמנית, לעניין שהביעו בסימאונה בין היתר אינטר, במדיה שיחק במהלך הקריירה שלו ופריס סן ז'רמן. גם נבחרת ארגנטינה הייתה בתמונה, אך מינתה לאחרונה את חורחה סמפאולי. סימאונה הצהיר בעבר כי ירצה לאמן יום אחד את אינטר, אולם נדמה כי התכניות הללו ימתינו להזדמנות אחרת.

הארגנטינאי בן ה-47, ששיחק במהלך הקריירה בשתי קנדציות באתלטיקו מדריד ואף הוביל אותה לדאבל גדול ב-1996, חזר אליה כמאמן בדצמבר 2011 ומאזן רשם 199 ניצחונות לצד 66 תוצאות תיקו ו-54 הפסדים ב-319 משחקים בכל המסגרות. הוא זכה עם אתלטיקו באליפות מפתיעה מאוד ב-2014, בגביע המלך ב-2013 ובליגה האירופית ב-2012 והוביל את הקבוצה פעמיים לגמר ליגת האלופות, כאשר בשני המקרים היא הפסידה לריאל מדריד.

עוד בנושא:

דיווח: ריאל מדריד סיכמה על רכישת קיליאן אמבפה תמורת 180 מיליון יורו
אבא עשיר, אבא עשיר: בלוג הקיץ על התסבוכת שיצר אביו של ניימאר
דיווח: "יכול להיות שהלחץ בחדר ההלבשה ישאיר את ניימאר בברצלונה"

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
יוביל את אתלטיקו אל האצטדיון החדש. סימאונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully