וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד סיכמה על רכישת קיליאן אמבפה תמורת 180 מיליון יורו

העסקה הגדולה בכל הזמנים: ב"מארקה" טוענים שהבלאנקוס סגרו את צירוף היהלום, שיחתום לשש עונות וירוויח 7 מיליון יורו לעונה. הקבוצה הצרפתית מכחישה את הדיווח לעתה עתה, רונאלדו רומז על הישארות

צילום מסך

ריאל מדריד ומונאקו הגיעו היום (שלישי) לסיכום עקרוני על העברתו של קיליאן אמבפה לאלופת אירופה, כך מדווח ב"מארקה". על פי הדיווח, הבלאנקוס ישברו את שיא ההעברות של כל הזמנים כשישלמו לצרפתים לא פחות מ-180 מיליון יורו על היהלום המופלא. עדיין לא ברור כיצד הסכום הזה יתפרש - ייתכן וריאל תשלם תחילה 160 מיליון יורו ותעביר 20 מיליון יורו נוספים בהמשך, אך הערכה נוספת מדברת על 150 מיליון יורו ולאחר מכן 30 מיליון יורו נוספים. במונאקו בינתיים מכחישים את הדיווח.

אם העסקה תושלם תהיו זו ההעברה היקרה בהיסטוריה כמובן - גבוהה בהרבה מזו שתתברג במקום השני (פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד תמורת 105 מיליון יורו).

ברגע שהפרטים האחרונים ייסגרו, אמבפה יחתום לשש שנים וירוויח שבעה מיליון יורו לעונה. תחילה דווח כי החלוץ הצרפתי הצעיר יגיע לברנבאו רק בעונה הבאה, אך על פי הדיווח היום, בעקבות השיחות עם זינדין זידאן אותו העריץ כילד ופלורנטינו פרס, הוא מעוניין להצטרף לסגל הלבן כבר בעונה הנוכחית.

עוד בנושא:

ג'ורדי אלבה: "ניימאר מאוד, מאוד שמח להיות שחקן ברצלונה"
סוף הסאגה או פרובוקציה? פיקה צייץ: "ניימאר נשאר בברצלונה"
זינדין זידאן הודה: "הסגל שלנו נחלש, חסר לנו חלוץ"

מכירתם של אלברו מוראטה לצ'לסי ודנילו למנצ'סטר סיטי והשאלתו של חאמס רודריגס לבאיירן מינכן שחררו בריאל מדריד את הכספים הדרושים להגעתו של אמבפה. מונאקו דרשה תחילה 190 מיליון יורו עבורו ולא רצתה למכור אותו ליריבה המושבעת פריס סן ז'רמן, בעוד החלוץ עצמו לא היה מעוניין לעבור למנצ'סטר סיטי, שגם לטשה עיניים. בכך נסללה דרכו לריאל מדריד.

אמבפה (18) עלה לבוגרים של מונאקו בדצמבר 2015 אך הפריצה הגדולה שלו הגיעה אשתקד, בעונה מופלאה אותה סיים עם 15 שערי ליגה ושישה שערים בליגת האלופות. יכולתו הנהדרת סידרה לו זימון לנבחרת צרפת, בה הספיק לשחק ארבע פעמים עד כה.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 25.7: צ'לסי רוצה את סרג'י רוברטו, בנזמה בדרך החוצה?

לכתבה המלאה

עוד לפני שניימאר שיגע את עולם הכדורגל, הקיץ הנוכחי עמד בסימן עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. בשבועיים האחרונים השמועות על עזיבה אפשרית את ריאל מדריד דעכו מעט, והבוקר (שלישי), אם להתבסס על הדברים שאמר ל"מארקה", הן ידעכו עוד יותר.

"לזכות בתארים עם הקבוצה שלי בשנה שעבר היה נהדר, כמו גם בתארים האישיים. יהיה טוב אם נעשה את זה שוב", אמר, וב"מארקה" הדגישו כי מדובר ברמז ברור על כוונותיו להישאר בבנרבאו גם בעונה הבאה. "צריך לעבוד קשה שנה אחר שנה ואמשיך לעשות זאת. כדורגל זה החיים שלי, התשוקה שלי", הוסיף הפורטוגלי.

מי שבכל זאת עשוי לעזוב הוא לוקאס ואסקס. בתקשורת הספרדית טוענים כי הקשר שאיבד ממעמדו ברוטציה של זינדין זידאן בחצי השני של העונה שעברה מאוכזב מאוד ודרש להיפגש עם פלורנטינו פרס. ארסנל וליברפול מעוניינות בשירותיו, אך הפייבוריטית להחתימו עשויה להיות רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully