וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה אמיתי? אנטוניו קסאנו שוב הודיע לראשי ורונה על פרישה

שישה ימים בלבד לאחר שבישר לאנשי העולה החדשה (אליה הצטרף שמונה ימים קודם לכן) כי הוא פורש במפתיע בגיל 35, וחזר בו, החלוץ האיטלקי שוב בחר בפרידה. בקבוצה לא ינסו לשכנעו הפעם

אנטוניו קסאנו שחקן סמפדוריה. GettyImages
הפעם באמת? קסאנו/GettyImages

שישה ימים בלבד אחרי שהודיע על פרישה מפתיעה מכדורגל וחזר בו מדבריו כעבור כמה שעות, אנטוניו קסאנו, אחד השחקנים הכי משונים בכדורגל העולמי, בישר היום (שני) לראשי קבוצת ורונה האיטלקית כי הוא שוב פורש, הפעם באופן סופי.

קסאנו הסביר לאנשי הג'אלובלו, שחזרו בעונה החולפת מליגת המשנה אל הסרייה A, כי הגעגועים למשפחה והמרחק מהבית הכריעו אותו ובניגוד לסיבוב הקודם, שכאמור אירע לפני פחות משבוע, הפעם החליטו בוורונה שלא לפצוח במסע שכנועים נוסף בניסיון לשנות את דעתו של החלוץ בן ה-35, שהצטרף לקבוצה ב-10 ביולי, לפני שבועיים בסך הכול.

קסאנו גדל במחלקת הנוער של בארי ופרץ לתודעה ברומא, בה שיחק מ-2001 עד 2006. בסיום דרכו הסתכסך עם אנשי המועדון וחוזהו הותר, מה שסלל את דרכו להפוך לשחקן האיטלקי השני בתולדות ריאל מדריד. בבלאנקוס התקשה להשתלב ורשם שני שערי ליגה בלבד, לפני שהושאל לסמפדוריה, בשורותיה שיחק מ-2008 עד 2011. התחנות הבאות שלו היו מילאן (2011/12), אינטר (2012/13), פארמה (2013-2015) ושוב סמפדוריה (2015-2017). בנבחרת איטליה רשם 39 הופעות ועשרה שערים.

עוד בנושא:

קסאנו פרש, וחזר בו תוך כמה שעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully