וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו ממשיך לשגע את כולם: "חוזר מהודעת הפרישה"

החלוץ בן ה-35 שחתם לפני כמה ימים בשורות ורונה חזר בו מהודעת הפרישה שלו שעות אחדות בלבד לאחר שהכריז עליה: "אני רוצה לשחק בוורונה ולנצח משחקים. הפרישה הייתה ברגע של חולשה"

אנטוניו קסאנו סמפדוריה, מאי 2016. GettyImages
זה היה מהיר. קסאנו/GettyImages

סיבוב הפרסה של אנטוניו קסאנו: החלוץ שהודיע היום (שלישי) על פרישה שמונה ימים בלבד לאחר שחתם בוורונה הודיע שהוא חוזר בו ובכוונתו לשחק כדורגל בעונה הקרובה. במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיים הכריז קסאנו בן ה-35: "זה היה ברגע של חולשה. אני רוצה לחזור ולנצח משחקים".

לפני שבוע ויום סיים קסאנו את שנת השבתון שלו ואמור היה לחזור לסרייה A, כשחתם בוורונה. היום (שלישי), להפתעם כולם, הוא החליט על פרישה מכדורגל בגיל 35, כך דיווח בשעות הבוקר בתקשורת האיטלקית. הודעה רשמית הייתה צפויה לצאת במהלך היום, עד שהשחקן שינה את דעתו.

"אני עדיין הכדורגלן הטוב ביותר באיטליה, וזו סיבה מספיק טובה להחתים אותי", הצהיר לפני כחודש. "כולם זוכרים את הקסאנטה, אבל השתפרתי. נכון, אני לא מלאך, אבל אני משוכנע שיש לי את היכולת לעשות את ההבדל. עכשיו אני מחכה להתפתחויות. יש כמה קבוצות שמתעניינות, אבל אלך לראשונה שתגיש הצעה קונקרטית". ורונה היתה זו שהגישה הצעה קונקרטית, אך אחד השחקנים הצבעוניים שידעה הליגה האיטלקית בעשרים השנים האחרונות החליט לתלות את הנעליים.

קסאנו גדל במחלקת הנוער של בארי ופרץ לתודעה ברומא, בה שיחק מ-2001 עד 2006. בסיום דרכו הסתכסך עם אנשי המועדון וחוזהו הותר, מה שסלל את דרכו להפוך לשחקן האיטלקי השני בתולדות ריאל מדריד. בבלאנקוס התקשה להשתלב ורשם שני שערי ליגה בלבד, לפני שהושאל לסמפדוריה, בשורותיה שיחק מ-2008 עד 2011. התחנות הבאות שלו היו מילאן (2011/12), אינטר (2012/13), פארמה (2013-2015) ושוב סמפדוריה (2015-2017). בנבחרת איטליה רשם 39 הופעות ועשרה שערים.

עוד בנושא:

האנרכיסט קורא את איטליה לסדר: אנטוניו קסאנו חוזר לסרייה A
פרנצ'סקו טוטי הודיע על פרישה והצטרפות לצוות המקצועי של רומא
לאונרדו בונוצ'י עבר מיובנטוס למילאן תמורת 40 מיליון יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully