וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל היעדרות האיראנים: פאניוניוס תשנה מערך נגד מכבי תל אביב

יריבת הצהובים בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית תיאלץ להגיע לישראל ללא שוג'אי וחאג'ספי. היעדרות עושה המשחק של היוונים תביא את המאמן גריגוריו לעבור מ-4:2:3:1 ל-4:3:3

שחקן נבחרת איראן מסעוד שוג'אי. AP
ההיעדרות שלו משנה הכול. שוג'אי/AP

מכבי תל אביב תארח ביום חמישי את פאניוניוס למפגש הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. היוונים יגיעו לישראל ללא צמד השחקנים האיראנים, ובתקשורת המקומית מדווחים שהדבר יגרום למאמן מיכאליס גריגוריוס לבצע שינוי במערך, ולעלות מול הצהובים בשיטה אחרת מזו שעזרה לפאניוניוס לצלוח את המפגש הכפול מול גוריצה.

היעדרותו של המגן השמאלי אחסן חאג'ספי יכולה לעבור בשלום מבחינת גריגוריוס, למרות שהוא משמש כשחקן הרכב חודש בלבד לאחר שהגיע לקבוצה. ביוון מדווחים כי מי שיחליפו בהרכב הוא גריגוריוס סרמאנטאס, ששיחק כמחליף בשני המשחקים נגד הסלובנים בסיבוב הקודם. חסרונו של מסעוד שוג'אי כבר מהווה מכה קשה בהרבה לפאניוניוס, ותצריך את שינוי המערך.

במשחקים מול גוריצה, פאניוניוס שיחקה במערך של 4:3:2:1, כאשר שוג'אי מתופקד כעושה המשחק מאחורי השלישייה הקדמית, מעט מאחוריו שיחק קיריאקוס סאבידיס והקשר האחורי היה פנאגיוטיס קורבוס. נגד מכבי תל אביב, לעומת זאת, לא יעמוד לרשות גריגוריוס שחקן שיכול לשמש כעושה משחק בדומה לשוג'אי. לכן, הוא יעבור למערך של 4:3:3 - בו קורבוס יישאר הקשר האחורי, ומלפניו ישחקו בקו אחד סאבידיס וקווין טאקופו הצרפתי, שייכנס להרכב.

עוד בנושא

התקשורת האיראנית: "פאניוניוס תפגוש את נציגת הכיבוש, שוג'אי וחאג'ספי לא ישחקו"
צפו בתקציר: רביעייה אדירה לערן זהבי, גוואנגז'ו ניצחה 2:6 את ינביאן
שרון מימר לשחקני בית"ר ירושלים: "רק אני קובע את ההרכב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully