וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר לשחקני בית"ר ירושלים: "רק אני קובע את ההרכב"

23.7.2017 / 15:47

בקבוצה מהבירה מנסים להשתיק את הדיבורים על התערבות של אלי טביב בשיקולים מקצועיים. גורם: "אוחנה יצטרך לעשות קסמים כדי לפשר בין המאמן לבעלים". הייסטר לא יעמוד לוועדת משמעת

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנסה להתנתק מהרעשים. שרון מימר/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר, כינס היום (ראשון) את שחקני הקבוצה לאחר התבוסה 4:0 לבוטב פלובדיב בבורגס ואמר להם: "אל תקשיבו לכל הרחשים מסביב, רק אני קובע מקצועית ומחליט על ההרכב. משחק אחד לא מעיד על הכלל, אבל אי אפשר להתעלם מזה שיותר מדי שחקנים עלו לחלק מהמשחקים לא אגרסיביים ולא מחויבים. זה משהו שלא יקרה יותר".

בבית"ר מנסים להנמיך את הלהבות ולהרגיע את היחסים של מימר ואלי טביב. במועדון קיים חשש מכך שהשניים לא יוכלו להמשיך לשתף פעולה ומחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, ינסה ליזום מספר שיחות בימים הקרובים. גורם במועדון אמר הבוקר: "כרגע המצב לא טוב. כולם תקוה שזה ישתנה בימים הקרובים כי כך זה לא יוכל להימשך. בסופו של דבר טביב מביא את הכסף ואת הערבויות וצריכה להיות תקשורת כלשהי, אחרת כל העסק יקרוס".

אחת הסיבות למתיחות היא שבמועדון קיימים לא מעט דיבורים על כך שטביב מעורב בקביעת ההרכבים, כולל ביום חמישי האחרון. בבית"ר חושבים שהדברים הללו מוסיפים אש למדורה ופוגעים במעמד הצוות המקצועי ואותו גורם הוסיף: "אוחנה צריך לעשות קסמים כדי שהעסק ימשיך לעבוד במתכונת הנוכחית עם טביב ומימר. נראה אם הוא יצליח".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: הסיפור האמיתי מאחורי המתיחות בין אלי טביב לשרון מימר
בית"ר ירושלים: "כולם מוותרים בהגנה, האדישות תהרוג את בית"ר"

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנסים להרגיע אותו. הייסטר/ברני ארדוב

מרסל הייסטר לא יעמוד לוועדת משמעת בעקבות ההתנהגות שלו בהפסד והכרטיס האדום שספג. אוחנה שוחח איתו והשחקן אמר לחבריו לקבוצה: "אם מגיע לי עונש, אקבל אותו. אבל אני מתכוון להישאר בקבוצה ואני לא עוזב לשום מקום". במועדון מודעים לכך שהייסטר עובר תקופה לא קלה וסובל מהבדידות, וינסו לגרום לו להרגיש לו טוב יותר ולהרגיע אותו.

בבית"ר רוצים להתחזק בבלם ובחלוץ ישראלים, אך יודעים שהם יהיו חייבים לשחרר 2-3 מהישראלים שחתומים. לא מעט שחקנים כישרוניים לא נרשמים אפילו בטופס למשחקים, מה שגורם לכמות לא קטנה של מרמור בחדר ההלבשה. אחרי שנגמר המסע האירופי והתברר שלא יהיה עומס של משחקים, הקבוצה מהבירה תצטרך לדלל את הסגל. מספר שחקנים נוספים יוזמנו לשיחות עם אלי אוחנה ושרון מימר בתקוה שייקחו את ההובלה בתקופה הקשה, בעיקר בחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully