וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הסיפור האמיתי מאחורי המתיחות בין אלי טביב לשרון מימר

22.7.2017 / 21:00

חילוקי הדעות המקצועיים, הוויכוח בנוגע לקונטה וקלטינס, ההתחממות בסוף השבוע והניסיונות של אוחנה להרגיע. המתיחות בין הבעלים למאמן הגיעה לשיא, אך חוזה הפיקס מגן על מימר כרגע. כל הפרטים מסיר הלחץ הירושלמי

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים סופג שער. אתר רשמי בוטב פלובדיב, אתר רשמי
קליימן סופג בחמישי/אתר רשמי, אתר רשמי בוטב פלובדיב

הרוחות בבית"ר ירושלים מסרבות להירגע מאז ההפסד 4:0 לבוטב פלובודיב ביום ה' וההדחה בשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית. מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה עושה הכול על מנת להביא לשקט ולשמור על מעמדו של המאמן שרון מימר, אך מתחת לפני השטח ישנה מתיחות של מספר שבועות בין המאמן לבעלים אלי טביב. מתיחות זו הגיעה לשיאה לאחר ההפסד בבולגריה והעובדה שאלמלא אוחנה עומד על הרגליים האחוריות, הקשר בין המאמן לבית"ר מגיע לקיצו.

ראשית הסיפור מתחיל עוד במחנה האימונים של בית"ר, אז טביב עוד יכול היה לקחת חלק פעיל בעניינים ואף נסע למחנה האימונים של הקבוצה בטלקי, הונגריה. טביב באותו הזמן התעקש על כך שהזר השישי שיצורף יהיה חלוץ ברמה גבוהה, אנטואן קונטה יתורגל כבלם ובנוסף יצורף מגן ימני ישראלי, עופר ורטה או אוראל דגני.

שרון מימר ראה אחרת את הדברים ורצה להמשיך עם קונטה כמגן. טביב מצידו כעס על כך שמימר אפילו לא בדק את האופציה ולא ניסה זאת במשחק אימון. מימר, מנגד, ציפה להגעת בלם משמעותי והשארת קונטה כמגן, כאשר מבחינתו אם בעתיד יהיה צורך לצרף חלוץ זר יהיה זה על חשבון אחד הזרים האחרים.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים עם שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
טביב ומימר/אדריאן הרבשטיין

הדברים הלכו והתחממו לאורך הזמן גם לגבי שחקנים מקומיים שטביב רצה שיקבלו יותר קרדיט כמו דוד קלטינס ואבישי כהן, או באופן כללי חילוקי דעות בנוגע לשיטת המשחק ולשינויים בהרכב. כבר לאחר המשחק הראשון נגד ושאש ניתן היה להבין שהשניים לא משדרים על אותו גל ואינם רואים עין בעין, בניגוד לשנה שעברה אז היו מתואמים והסכימו כמעט על הכול.

אלי טביב רתח אחרי ההפסד בחמישי והיה מעדיף לראות את מימר מחוץ למועדון, אך הוא לא יכול לעשות יותר מדי. מי שמחזיק את זכויות הניהול וקבלת ההחלטות הוא אלי אוחנה וללא הסכמתו, טביב לא מבצע שום פעולה. בנוסף, בניגוד למאמנים קודמים, חוזהו של מימר הוא פיקס עד לתום העונה ולא ניתן לפטרו בהתראה של חודש או חודשיים כפי שהיה לדוגמה עם רן בן שמעון.

בסוף השבוע העניינים רק המשיכו והתחממו, כאשר שחקנים העבירו מסרים כי על פי מה שהבינו, לא מימר הוא זה שקבע את ההרכב בבורגס. יותר מדי גורמים שנכנסו באמצע לא מנסים לתת שקט והעניינים נמצאים כרגע בנקודת רתיחה. לא ברור כיצד מימר יוכל להמשיך בתפקידו במצב העניינים הנוכחי. אמנם אלי אוחנה מקבל את ההחלטות, אך טביב הוא זה שמביא את הכספים, מעמיד ערבויות ובלעדיו בית"ר לא תוכל לעשות שום דבר לקראת העונה שבפתח. אוחנה ינסה השבוע להוריד את הלהבות ולנסות לראות כיצד חוזרים למסלול ועובדים בשיתוף פעולה יחד, אך למרות הרצון הטוב של אוחנה לשקט, זה נראה הרבה יותר קרוב לפיצוץ ופרידה.

גורם במועדון אמר בסוף השבוע: "החלק הכי קשה של אוחנה בג'וב החדש מתחיל עכשיו. מבחינת טביב מימר לא סופר אותו, את הדרך שלו והדרישות שלו מהקיץ וכך זה לא יימשך. מימר מרגיש שהוא רוצה ללכת עם האמת שלו והדרך שלו ולא מסכים להתפשר. כרגע אוחנה יצטרך לראות איך הוא עושה כאן סדר, אם זה אפשרי בכלל. זה לא קשור בכלל לתוצאה בבולגריה, מי שלא הולך עם הדרך של טביב לא ישרוד בבית"ר. אוחנה יצטרך להביא את הצדדים לעמק השווה או שזה ייגמר בפרידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully