וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "כולם מוותרים בהגנה, האדישות תהרוג את בית"ר"

21.7.2017 / 6:25

בבית"ר ירושלים ניסו לעכל את התבוסה לפלובדיב וההדחה מאירופה. המאמן שרון מימר: "קיבלתי החלטה לא טובה". שון גולדברג עשוי להגיע במקום הייסטר, תקווה לצרף את לינדזי רוז

1. השקט שנשאר

השקט בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום התבוסה 4:0 לבוטב פלובדיב אמש (חמישי) אמר הכל. שקט שהיווה מיקס בין אכזבה להלם. בבית"ר היו אופטימיים מאוד לפני המשחק וחדורי אמונה כי הם מסיימים את הטיול הקצר לבורגס עם הכרטיס לסיבוב השלישי. בסוף לא רק שבית"ר סיימה ללא הכרטיס לשלב הבא, היא סיימה עם השפלה שעשויה להשפיע רבות על המשך הדרך - הן לגבי המאמן והן לגבי סגל השחקנים. איך אמר גורם במועדון אתמול: "אחרי משחקים כאלה לא ברור איך ממשיכים הלאה, לא ברור אם צריך זעזוע או איך לייצב, צריך פשוט לתת לדברים להירגע כמה ימים ואז להתחיל לחשוב. הכי כואב זה על יותר מ-1,000 אוהדים שבאו עד לכאן וקיבלו כזאת השפלה, כזה משחק אפאטי של השחקנים, פשוט מביש".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים בהלם, ביקורת קשה על שרון מימר
מוקדמות הליגה האירופית: בית"ר ירושלים הובכה מול בוטב פלובדיב והודחה
כשהשניים לא אוחזין: על משבר המנהיגות שנוצר בבית"ר ירושלים

לוח התוצאות: בוטב פלובדיב - בית"ר ירושלים 0:4. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
תבוסה מהדהדהת/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

2. קריסה בבולגריה

בית"ר קרסה אתמול בבורגס. בוטב פלובודיב בבית לא הייתה דומה לבוטב פלובודיב של המושבה. בפעם הראשונה שבית"ר נתקלה העונה ביריבה איכותית כל ההכנה הלקויה באה לידי ביטוי. בית"ר לא מצאה מחליפים לרואדה ואיינבינדר אבל גם לא ניסתה לחפש פתרונות עד היום. גורם במועדון אמר אתמול: "התחילו את העונה כאילו לא עזבו שני שחקנים מרכזיים וצריך לחפש פתרונות. יש שחקנים שמשפיעים על קבוצה והיה צריך להסיק מסקנות, לפתע זאת הפכה להיות קבוצה שכמעט כולם מוותרים לעצמם בהגנה, לא מחלצים כמעט כדורים ונראים כמו פרימדונות, אם יש משהו שיכול להרוג את בית"ר זאת האדישות הזאת".

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אכזבה קשה מהיכולת והגישה שלו. מרסל הייסטר/ברני ארדוב

3. בעיה ושמה מרסל הייסטר

לפני המשחק התחממו 12 שחקנים פוטנציאליים להרכב, כולל קלאודמיר פריירה. מרסל הייסטר חש כאבים והיה ספק מסויים לגביו. במידה שלא היה משחק, כנראה שדוד קלטינס היה פותח כמגן שמאלי. לא ברור מה ניסו בבית"ר לעשות, למה לא בדקו את האפשרות שחן דילמוני ישחק במקומו (היה בסגל) ולמה הייסטר כן פתח אם עשה פרצופים שהוא לא במאה אחוז, אך בסופו של דבר את האנרגיות של הייסטר אפשר היה לראות היטב אחרי ה-3:0 כאשר הוא חיפש איך לקבל את האדום וללכת הביתה. הוא היה עצבני, נכנס לכניסות ברוטאליות, ירק , קילל, פשוט איבד את העשתונות.

המגן הגרמני עובר תקופה לא קלה ובית"ר תצטרך לתת את הדעת על כך, בדיוק כמו במקרה של אריק סאבו שאם לא הרחמנות היה צריך לקבל את הצהוב השני והאדום לפחות בשלושה מקרים. אפרופו הייסטר, ממשחק למשחק הוא גורם לבית"ר לתהות לגביו כאשר שמו של שון גולדברג עלה לאחרונה כאפשרות למגן ישראלי נוסף ולצרף חלוץ זר על חשבונו של הגרמני.

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הקרדיט שלו אוזל מהר. שרון מימר/ברני ארדוב

4. שרון מימר בבעיה

ומה לגבי מעמדו של מימר? זאת כבר תקופה שישנה מתיחות בין מימר להנהלת המועדון לגבי אופי הסגל וצורת המשחק. לא ברור לאן זה יוביל מעכשיו. אם מימר היה בוחר לשים אתמול את המפתחות כנראה שבבית"ר לא עוצרים בעדו, אך מנגד אלי אוחנה מנסה להביא לרגיעה, לקחת כמה ימים לחשוב ולראות איך מוצאים פתרונות למצב. גם אוחנה יודע כי הגיזרה של מימר לא יכולה לבעור וכי ברגע שהשחקנים יבינו כי הוא על זמן שאול זה ישפיע על הריספקט שייתנו לו. גורם במועדון אמר אתמול: "הדבר הכי טוב זה להירגע יומיים-שלושה, בעצבים של הרגע הזה יש רצון להעיף מאמן וחמישה שחקנים אבל לא עובדים ככה".

מימר עלה היום לראיון ברדיו ירושלים ואמר: "אנחנו לא יוצאים מפרופורציות. חשבתי שאנחנו מספיק טובים כדי להכריע את המשחק בתחילתו ופתחתי אותו עם אוריינטציה התקפית, אך לצערי זה לא עבד. קיבלתי החלטה לא טובה. לא הראנו מהיכולת האמיתית שלנו. זו אכזבה אדירה וזה היה משחק שלא מתאים לרמה שלנו ולאירופה. כעת נמשיך קדימה".

פלאמן דימוב שחקן בוטב פלובדיב נוגח לרשת בית"ר ירושלים. אתר רשמי בוטב פלובדיב, אתר רשמי
בניון רואה את השער הראשון שספגה בית"ר/אתר רשמי, אתר רשמי בוטב פלובדיב

5. לאחות את השברים

אחרי שיירגעו, יצטרכו בבית"ר להסיק מסקנות ולנסות לבנות מרקם קבוצתי מחדש. בבית"ר מקווים לצרף את הבלם הצרפתי לינדזי רוז עד לתחילת השבוע הבא. במידה שרוז יגיע ישוחרר אחד הבלמים הישראלים. מעבר לכך ייערכו שיחות לשחקנים, יישקלו שחרור של שחקן או שניים נוספים ומנגד יצורף חלוץ ישראלי נוסף, כאשר שלומי ארבייטמן הוא השם החם. גם בקישור בית"ר מתחילה לחשוב מחדש. לא מן הנמנע כי בית"ר תחזור לאופציית שלומי אזולאי ותנסה לצרפו כאשר גם רז כהן עדיין בתמונה מבחינת המועדון. חודש לפני פתיחת הליגה, בית"ר הולכת להסיק מסקנות ובתהליך הזה מספר שחקנים עשויים למצוא עצמם מחוץ למועדון, חלק כמושאלים וחלק כמשוחררים.

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים סופג שער. אתר רשמי בוטב פלובדיב, אתר רשמי
בבית"ר בטוחים שיחזור לעצמו. בוריס קליימן/אתר רשמי, אתר רשמי בוטב פלובדיב

6. בוריס קליימן בירידה

משהו לא טוב עובר על שוער בית"ר לאחרונה. שחקנים בקבוצה מעידים כי השוער אינו שמח כבעבר מאז עזב גיא סולומון את הקבוצה. בין השנייים היה חיבור מצוין וקליימן לקח קשה את פיטוריו של סולומון. עדיין, בבית"ר מאמינים בשוער ובטוחים כי הוא יחזור לעצמו עם החזרה לליגה. אגב, קליימן סיפר לשחקנים כי בגול השלישי היה בטוח שהכדור הולך החוצה ולכן ויתר עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully