וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "זו פשוט השפלה". ביקורת קשה על שרון מימר

20.7.2017 / 23:00

במועדון זעמו בעקבות ההשפלה: "לא יכול שנעלה כאילו זה משחק אימון". על מימר: "לא ברור איך ממשיכים אחרי משחק כזה". וגם: המתיחות בין המאמן לטביב. מימר: "שיחקנו בצורה שלא ראויה למעמד"

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ? שרון מימר/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים הודחה הערב (חמישי) מהליגה האירופית אחרי שהובסה 4:0 על ידי בוטב פלובדיב הבולגרית (5:1 בסיכום שני המשחקים). שחקניו של שרון מימר סיימו את העונה האירופית שלהם מוקדם, ולא עלו לסיבוב הבא בו היו אמורים להיפגש עם מאריטימו מפורטוגל. הצהובים-שחורים יצטרכו להסתפק כעת בליגה ולהתרכז במשחקי גביע הטוטו המתקרבים.

לאחר התבוסה נמתחה ביקורת קשה במועדון על המאמן והשחקנים. "זו פשוט השפלה, לא יכול להיות שקבוצה אחת תבוא להילחם וקבוצה שנייה תעלה כאילו זה משחק אימון", אמרו. "שחקנים לא עבדו, לא חילצו כדורים ולא כיבדו יותר מ-1,000 אוהדים שהגיעו עד לבורגס. נצטרך להסיק מסקנות ולעשות שינויים כדי שבליגה זה ייראה אחרת".

עוד בנושא:

מוקדמות הליגה האירופית: בית"ר ירושלים הובכה מול בוטב פלובדיב והודחה
במקום אלי טביב: אלי אוחנה ימונה לחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל
כשהשניים לא אוחזין: על משבר המנהיגות שנוצר בבית"ר ירושלים

בנוגע למאמן מימר אמרו בבית"ר: "לא ברור איך ממשיכים אחרי משחק כזה. בימים הקרובים נראה כיצד ניתן להוציא את העגלה מהבוץ". יש לציין כי עוד במחנה האימונים של הקבוצה הייתה מתיחות בין מימר לאלי טביב בנוגע לצורה בה הקבוצה משחקת, ונראה כי השניים ישוחחו בימים הקרובים.

שרון מימר עצמו אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו בצורה מאכזבת מאוד ולא ראויה למעמד הזה. בוטב שיחקה טוב יותר וניצחה בצדק. לא ציפיתי שכך יהיה. הרבה זמן לא הייתי במשחק שבו הכול הלך לא טוב, אבל זה חלק מהספורט. בוטב לא הפתיעה אותנו, גם בישראל היא הראתה שהיא קבוצה טובה וידענו שהיא יכולה להעניש אותנו".

ביחס לעונה שעברה, בית"ר הפסידה סכום של כ-5 מיליון שקלים, אותם יצטרך הבעלים להביא מהבית. למרות ההדחה, בקבוצה עדיין מעוניינים לצרף את הבלם לינדזי רוז ומקווים להגיע להבנות עם לוריין הצרפתית במהלך סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully