וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון חוששים מישראל: "הכי מפחיד לבוא בתור פייבוריטים"

23.7.2017 / 8:26

אחרי הניצחון המרשים על צרפת שחקני העתודה חגגו ורקדו באוטובוס. עכשיו בינם לבין זהב היסטורי עומדת יוון הכישרונית, שנותנת הרבה כבוד: "ישראל הראתה איכויות אדירות". הכירו את היריבה

נבחרת העתודה חוגגת. אתר FIBA, אתר רשמי
חגגו בלי חשבון. שחקני העתודה/אתר רשמי, אתר FIBA

נבחרת העתודה של ישראל תעלה הערב (ראשון) לגמר השלישי בתולדותיה באליפות אירופה כשתפגוש בהרקליון, כרתים, את יוון, הנבחרת המארחת את האליפות. השחקנים של עודד קטש התעלו על עצמם בחצי הגמר כשהדהימו את צרפת, הפייבוריטית במעמד זה, עם ניצחון משכנע 52:74 כשדניאל קופרברג רושם משחק יוצא מן הכלל עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים.

החגיגות באוטובוס הישראלי נמשכו עד הכניסה לבית המלון כשעל הריקודים מנצח נתנאל ארצי. בנבחרת נתנו לשחקנים לחגוג, בזכות ההישג המדהים, כשלאורך כל האליפות מדגישים כי לא צריכים להוריד את השחקנים הללו אל הקרקע מאחר והעבודה המנטאלית שנעשתה לפני האליפות עושה את שלה. היום בבוקר תיערך אסיפת וידאו מסכמה לקראת היוונים, כשכבר ברור כעת שהנבחרת תנסה לשחק באותה שיטה שהובילה אותה לגמר - כדורסל שוטף שמתבסס על אינסטינקטים טובים שיש לשחקני הסגל. בנבחרת מרוצים כי מצאו את הדרך לנצח בצורה משכנעת גם כשתמיר בלאט מקבל שמירה הדוקה, ומאמינים שהסיבה הזאת תגרום ליוונים ללא מעט נדודי שינה.

עוד בנושא:

העתודה הביסה את צרפת 52:74 ועלתה גמר אליפות אירופה
קטש: "מרגישים את האהבה". בלאט: "באים לקחת את הזהב"
תאודוסיץ', מירוטיץ', בלאט: כוכב העתודה יצטרף לרשימה מפוארת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משוכה גבוהה במיוחד. חרלמבופולוס, במרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר הניצחון הישראלי על צרפת, עלו היוונים אל הפרקט בהרקליון, כשהיציעים כמעט התמלאו לחלוטין. הם שטפו את המגרש בדרך לניצחון משכנע 56:77 כשמעל כולם הכוכב היווני של הנבחרת - ואסיליוס חרלמבופולוס, שרשם אתמול 19 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ומעמיד באליפות 15.2 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק. מלבד שחקנה של פנאתנייקוס, הקהל בכריתים דוחף את הכוכב המקומי, אנטוניוס קוניאריס, יליד חאניה הסמוכה, שמשחק בפאוק סלוניקי. קוניאריס, רכז שקולע כמעט 3 שלשות למשחק במהלך האליפות, רושם עד כה 10.8 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים, ובנבחרת צפויים להעניק לו תשומת לב מיוחדת כפי שחיסלו את הרכז הצרפתי אמש.

ביוון נותנים הרבה מאוד כבוד לישראל, מיד בסיום החגיגות על הפרקט אחרי הניצחון על ספרד, פתח המנהל המקצועי של האיגוד היווני, אליאס פפתאודוריו בשבחים לנבחרת של עודד קטש: "ישראל הראתה את האיכות שלה, איכות שהובילה לניצחון מרשים על צרפת, שלדעתי הייתה הנבחרת הכי מוכשרת באליפות. אנחנו באותו מצב שהיינו לפני המשחק בשמינית הגמר נגד מונטנגרו, שכולם מאמינים שאנחנו פייבוריטים". במשחק בשמינית הגמר רק דקות טובות של היוונים בסיום המשחק הובילו אותם לניצחון.

מאמן היוונים אליס פפאתאודורו הוסיף ש"אחרי הניצחון על ליטא ירד מאיתנו כל הלחץ, ככה שזה לא ישפיע עלינו גם בגמר", והשווה את המשחק מול ישראל למשחק מול מונטנגרו בשמינית הגמר, אותו יוון ניצחה בשיניים. "גם אז נחשבנו לפייבוריטים, אבל זה לא אומר הרבה. ישראל הוכיחה כמה היא איכותית. אני בטוח שניתן 100 אחוז כדי לזכות בזהב". אחרי הניצחון הגדול על ספרד אמש, ביוון כבר הכתירו את הנבחרת הנוכחית - שלפני שנתיים זכתה בזהב באליפות אירופה לנוער - לטובה ביותר שלה אי פעם.

"האם אנחנו מזלזלים בישראל? ברור שלא. כדי להגיע לגמר הם היו צריכים לעשות הרבה. זה דווקא מפחיד יותר לבוא בתור פייבוריט, כי אנחנו היוונים אוהבים יותר לבוא מעמדת האנדרדוג, כמו מול ליטא וספרד", נכתב בטור פרשנות ב-"גאזטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תשננו את השם: ואסיליס חרלמבופולוס

והנה הכוכב היווני השני, אדוניס קוניאריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully