וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 דרמטי לזניט בליגה. גרסימץ: "בני יהודה - קבוצת פועלים לוחמת"

דריוסי כבש צמד בכורה, כולל שער נפלא בדקה ה-91, וסידר מהפך מול רובין קאזאן. מאנצ'יני יגיע עם מאזן מושלם למושבה. חלוץ העבר של שתי הקבוצות יודע: "בני יהודה לא תיכנע בלי קרב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

זניט סנט פטרסבורג ובני יהודה תתמודדנה ביניהן ביום חמישי הקרוב במוקדמות הליגה האירופית, כשיחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת החבורה של רוברטו מאנצ'יני.

חמישה ימים לפני שהיא מגיעה למושבה, זניט השיגה הערב (שבת) ניצחון דרמטי 1:2 בבית על רובין קאזאן, במסגרת מחזור הליגה השני ברוסיה. טעות קשה של נטו הפורטוגלי עלתה בספיגה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל חלוץ הרכש הארגנטינאי שלה דאג למהפך במחצית השנייה. סבסטיאן דריוסי, החלוץ הצעיר שהגיע מריבר פלייט ופתח לראשונה בהרכב, השווה מקרוב בדקה ה-51, ובתוספת הזמן המשיך מהאוויר בווירטואוזיות אל הרשת את כדור הרוחב של דומניקו קרישיטו. שש משש למאנצ'יני בליגה.

מאמן זניט רוברטו מאנצ'ני התייחס למשחק הצפוי מול בני יהודה ואמר: "אנחנו חייבים לפתח מנטליות של ווינרים ולהיות ערוכים לנצח כל קבוצה. אנחנו מוכנים למסע לישראל ומוכנים להשיג שם ניצחון".

עוד בנושא:

בבקרת התקציבים מודים: "מקרה הפועל תל אביב יכול לחזור על עצמו גם העונה"
רשמית: תומאש פקהארט חתם לשלוש שנים בשורות הפועל באר שבע

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
"התקציב צנוע". שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

אם מחפשים חולייה מקשרת בין שני המועדונים הרי שזהו סרגיי גרסימץ. החלוץ שכיכב במדי הזהובים בין 1993 ל-1996 עבר מיד לאחר שעזב את שכונת התקווה לזניט ושיחק במדיה במשך שתי עונות.

בשנים האחרונות המשיך גרסימץ בן ה-51 בפעילות בכדורגל בסנט פטרסבורג ושימש הן כפרשן לענייני זניט בעיתונות המקומית והן עסקן ומאמן בכמה קבוצות קטנות באזור. אמש הוא העניק ראיון לעיתונות המקומית בסנט פטרסבורג שצמאה למידע על היריבה הלא מוכרת של זניט ושפע מחמאות למנטליות של בני יהודה.

לדברי גרסימץ: "בני יהודה זה מועדון משכונת התקווה, אזור של השכבות הנמוכות בתל אביב, של עניים. לכן בני יהודה מכונה המועדון של הפרוליטריון. התקציב צנוע ביחס לקבוצות הגדולות במדינה. כששיחקתי שם לא התברגנו בצמרת, אבל היינו קבוצה עם רוח לוחמת. לא לחינם הקבוצה מכונה 'האריות'. נלחמנו מול כל היריבות שלנו ולא פעם ניצחנו יריבות שאובייקטיבית היו חזקות מאיתנו".

על ההווה של בני יהודה אמר גרסימץ: "האוהדים של בני יהודה חמים, יצריים אבל הייתי אומר שהם אנשי שלום. הייתי אומר שבני יהודה דומה מאוד לשחטאר דונייצק של ימי ברית המועצות שגם בה שיחקתי – זו קבוצת פועלים עם מנטליות של לוחמים. אפילו צבעי שתי הקבוצות זהות – כתום ושחור. אני חושב שזניט כמובן חייבת לעבור יריבה כזו, אבל הם לא ייכנעו בלי קרב".

(עדכון ראשון: 17:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully