וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הטניס העולמית הכריעה: איליה נסטאסיה הושעה עד 2021

ההתנהגות הדוחה של כוכב העבר במפגש הפדרציה בין רומניה ובריטניה עלתה לו ביוקר. נסטאסיה, ש"הטריד מינית" את אן קיאות'בונג וסיפק "הערה גזענית" כלפי העובר של סרינה וויליאמס, יוכל לערער

אימג'בנק GettyImages

השערורייה שחולל איליה נסטאסיה במפגש גביע הפדרציה בין רומניה ובריטניה באפריל עלתה לו ביוקר, כשהתאחדות הטניס העולמית הודיעה הערב (שישי) על השעייתו עד 2021. כוכב העבר, שתפקד על תקן קפטן נבחרת הפדרציה של רומניה, קילל את השופטת, העליב את ג'ו קונטה והמאמנת שלה, ועל הדרך סיפק גם הערות גזעניות כלפי העובר של סרינה וויליאמס.

נסטאסיה, שטען כי אמר את מה שאמר בבדיחות הדעת, אף נקנס ב-10,000 דולר, יוכל לערער ב-21 הימים הקרובים. לטורנירי ווימבלדון ורולאן גארוס האחרונים הוא כבר לא הוזמן, וספק אם יוזמן להיות אורח כבוד בגרנד סלאמים הבאים.

ההערות שלו כלפי סרינה וויליאמס היו "לא אתיות, לא מקצועיות, לא מתקבלות על הדעת, תוקפניות וגזעניות", כך על פי ההתאחדות הטניס. על המגרש הוא "קילל את שופטת הכיסא, את השופט ואת השחקניות של נבחרת בריטניה". ממאמנת נבחרת הפדרציה הבריטית ושחקנית העבר אן קיאות'בונג ביקש את מספר חדר המלון שלה - "הטרדה מינית", כך על פי ההתאחדות.

עוד בנושא:

איליה וקוץ בה: ההתנהגות של איליה נסטאסיה מסכנת את המורשת שבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully