וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מאט לוג'סקי סיכם בברצלונה אך לא עבר את הבדיקות הרפואיות

הצלף האמריקאי שנבן ספאחיה רצה לצרף למכבי תל אביב אמור היה להחליף את בראד אולסון, אולם מצבו הפיזי רע משחשבו. הופסון בגלאטסראיי, מלקולם תומאס בחימקי, עוד החתמה לבלאט

ברני ארדוב

נבן ספאחיה רצה לראות את מאט לוג'סקי במכבי תל אביב, אולם ספק אם זה יקרה לאור העובדה שהצלף האמריקאי כבר היה על סף חתימה בברצלונה, אולם לא עבר את הבדיקות הרפואיות, כך מדווחים בספרד. בספרד דיווחו הערב (חמישי) שהקלעי שסיים את חוזהו באולימפיאקוס כבר סיכם את כל תנאיו ונחת בברצלונה כדי לחתום ולהיכנס למשבצת של בראד אולסון, אולם העסקה בוטלה משום ש"מצבו הפיזי היה הרבה יותר גרוע משחשבו" וכי הפציעה שגרמה לו להיעדר מגמר הפלייאוף היווני ופיינל פור היורוליג עדיין קיימת.

לוג'סקי (31, 1.98 מ'), שהיה מבוקש בין היתר גם בפנאתינייקוס, אנאדולו אפס ובאמברג, כמו גם במכבי תל אביב, העביר ארבע שנים מוצלחות באולימפיאקוס במהלכן זכה פעם אחת במפעל והופיע פעמיים נוספות בפיינל פור. בעונה החולפת, למרות ירידה מסוימת ביכולת, הוא עדיין היה קרוב לממוצעים שהעמיד גם בעונות קודמות עם 9.9 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים. ביורובאסקט הקרוב הוא ישחק עם נבחרת בלגיה, בה התאזרח לפני מספר שנים.

עוד בנושא:

ספאחיה לוחץ: מכבי תל אביב חידשה את המגעים עם מאט לוג'סקי
מכבי תל אביב שלחה טיוטת חוזה לג'ונה בולדן, שעל סף חתימה

מאט לוג'סקי, אולימפיאקוס, מול מרכוס סלוטר, ריאל מדריד. AP
לא בכושר. לוג'סקי/AP

עוד ברחבי אירופה

* דרושאפקה הודיעה על החתמתו של הסווינגמן האמריקאי הווארד סנט-רוס, שכיכב בנימבורק אשתקד עם ממוצעים של 13.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק בליגת האלופות.

* סקוטי הופסון, שסיים עונה מצוינת בעירוני נהריה, השתדרג וחתם בגלאטסראיי. גלא החתימה בנוסף גם את דחואן סאמרס, ששיחק בעונה שעברה בקרשיאקה.

* אקס מכבי תל אביב מלקולם תומאס חתם בחימקי מוסקבה אחרי עונה מפלצתית של 20 נקודות ו-16.4 ריבאונדים למשחק בליגה הסינית.

* זאק אוגוסטי, שהיה מבוקש במספר קבוצות NBA, ישחק בעונה הקרובה בפנאתינייקוס. כעת פאו מנסה להשאיר גם את כריס סינגלטון, שגם כן מבוקש בארצות הברית.

* באסקוניה אמנם השוותה את ההצעה של ברצלונה על שיין לארקין, אולם הרכז האמריקאי חתם לעונה בבוסטון, תמורת 1.5 מיליון דולר.

* אקס מכבי אשדוד והפועל ירושלים ג'וש דאנקן חתם לעונה נוספת באסקישהיר הטורקית.

* ולנסיה החתימה רשמית את הסנטר האמריקאי המסקרן לטאביוס וויליאמס, ששיחק בעונה שעברה בקאזאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully