וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "השחקנים האלה רק מפתיעים אותי, אז למה לעצור את זה?"

20.7.2017 / 16:27

מאמן נבחרת העתודה חגג את הניצחון הנהדר על איסלנד וההעפלה לחצי הגמר: "ההתרגשות גדולה. ידענו שאם נגיע לסקור גבוה יהיה בסדר". נבון: "משחק גדול". הובר: "אפשר לעשות דברים יפים"

נבחרת העתודה המשיכה היום (חמישי) את אליפות אירופה המופלאה שלה, כשהביסה ברבע הגמר 54:74 את איסלנד ועלתה לחצי הגמר לראשונה מאז 2005. היריבה בחצי הגמר בשבת תהיה צרפת, ובעוד המשוכה תהיה גבוהה הרבה יותר, השחקנים של עודד קטש הוכיחו - ממש לא לראשונה, ונקווה שגם לא בפעם האחרונה - שאסור לבטל אותם. תמיר בלאט הצטיין כרגיל עם 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך קיבל סיוע גדול גם משחקני המשנה - בפרט אריאל נבון (15 נקודות) ומיכאל מושקוביץ (11 נקודות ו-6 ריבאונדים). יובל זוסמן הוסיף 11 ו-9 ריבאונדים.

"ההתרגשות שלנו גדולה", אמר עודד קטש. "לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, אבל בנינו תוכנית משחק שיכולנו להיצמד אליה. היה חשוב למנוע דומיננטיות של הגבוה האיסלנדי. הצלחנו בזה לרוב ורצנו. ידענו שאם נגיע לסקור גבוה יהיה טוב ואני שמח מאוד. אני מתרגש. עד עכשיו השחקנים רק מפתיעים אותי, אז למה לעצור את זה. לא משנה מי תהיה היריבה, על פי יחסי הכוחות כנראה שזו תהיה סרביה. נבוא ונקווה ששחקנים נכונים ייכנסו למשחק הנכון. ננוח ונעשה את ההכנות שלנו".

"אין לי ספק ששלושה ארבעה שחקנים יגיעו לנבחרת הבוגרת", הוסיף המאמן. "השחקנים המובילים שלנו זוכים לרוב תשומת הלב. מיכאל ואריאל עשו עבודה טובה. ואם אנחנו כבר בחגיגות, חשוב לי לציין שאני ממשיך את העבודה הטובה של דן שמיר ויש לו חלק בהישג".

עוד בנושא:

ישראל ניצחה את איסלנד 54:74 ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה
הנבחרת שתחולל מהפכה בכדורסל? אודי הירש על נבחרת העתודה

נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
השחקנים כבר מביטים קדימה. העתודה חוגגת/אתר רשמי, FIBA

רועי הובר: "האמנו בעצמנו אפילו שלא יצאנו בהצהרות. עלינו מדרג ב' ועכשיו אפשר לעשות דברים יפים בדרג א'. רוב הקבוצות של עודד משחקות בשקט ורגוע. הוא נותן לנו שקט. כשמנצחים כולם במצב רוח טוב, אבל אנחנו יודעים גם לצאת ממשברים. רואים שאני ותמיר בלאט שיחקנו דקות משמעותיות בליגת העל".

אריאל נבון הוסיף: "נתנו משחק גדול היום, המפתח לניצחון היה שלא משנה מה, גם כשהתחלנו לא הכי טוב, נשארנו ביחד. אנחנו נהנים על המגרש ומחוץ למגרש, נשארים מגובשים, וזה המפתח להצליח באליפות הזאת".

עוזר המאמן נתי כהן: "ניצחון גדול וחשוב, רבע גמר לא פשוט נגד איסלנד, שהיא קבוצה חזקה ועיקשת. ניצחון מרשים, שאפו גדול לצוות, לשחקנים שעשו עבודה מצוינת ולא נשברו. העייפות כבר מדברת אבל הלב והראש שלהם חזק מאוד. נתכונן לחצי הגמר, הישג גדול שיכול להפוך להישג ענק. מדליה עומדת על הפרק, ונעשה את כל ההכנות כדי לאושש את השחקנים ולהביא אותם מוכנים לחצי הגמר".

עוד באותו נושא

ישראל ניצחה את איסלנד 54:74 ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת העתודה אריאל נבון. FIBA, אתר רשמי
אקס פקטור. נבון/אתר רשמי, FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully