וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שהר עלול להיעדר מספר חודשים בשל פריקה קשה בכתף

20.7.2017 / 0:05

למרות ההעפלה, האלופה קיבלה חדשות מדאיגות מכיוון החלוץ שנפצע בהונגריה. בכר: "ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו את הכדורגל שהביא לנו אליפות בעונה שעברה". הכירו את לודוגורץ

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. מגד גוזני
ייעדר תקופה ארוכה? בן שהר/מגד גוזני

הפועל באר שבע העפילה הערב (רביעי) לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אך קיבלה חדשות מדאיגות מאוד: בן שהר סובל ככל הנראה מפריקת כתף, וההערכה היא שמדובר בפריקה חמורה שתשבית אותו למשך מספר חודשים. שהר נפגע בדקה ה-36 אחרי תיקול של השוער של הונבד, לא הצליח להמשיך והוחלף. לאחר שיצא הוא פונה לבית החולים. אגב, גם אליניב ברדה שהחליף אותו נפצע והוחלף, אך במקרה שלו נראה שלא מדובר בפציעה חמורה.

במשחק עצמו, אלופת ישראל עמדה במשימה וניצחה 2:3 את הונבד ההונגרית. אנתוני וואקמה כבש צמד שקבע 3:5 לקבוצה של ברק בכר בסיכום שני המשחקים, ובאר שבע תפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות את לודוגורץ הבולגרית, שהדיחה את ז'לגיריס קובנה עם 3:5 בסיכום.

ברק בכר אמר בסיום: "רצינו לסגור את הסיפור מהר ופתחנו עם מומנטום מצוין. ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו את הכדורגל שהביא לנו אליפות בעונה שעברה. אחרי זה הלכנו קצת לאחור".

עוד בנושא

הפועל באר שבע עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות
באר שבע לא לבד: גם מרואן קבהא, מונס דאבור וניר ביטון בשלב הבא
ג'ורדי קרויף שוקל לפתוח עם קיארטנסון ושוינפלד בחוד של מכבי תל אביב מול רייקיאוויק

כל מה שצריך לדעת על לודוגורץ

האצטדיון: לודוגורץ ארנה עבר שיפוצים והוא עומד בתקן של אופ"א לאירוח משחקים בסיבוב השלישי. מדובר באצטדיון קטן שבו קצת יותר מ-8,000 מקומות.

המאמן: גאורגי דרמנדזייב בן ה-62 עומד על הקווים מאז 2014 ועושה עבודה טובה; שלוש אליפויות, שתי העפלות לשלב הבתים של ליגת האלופות וחיזוק האחיזה בשלטון בכדורגל המקומי.

הכוכב: רק אחד? הסגל של לודוגורץ מלא כוכבים בכל עמדה, אבל אם צריך לציין שחקן אחד זה יהיה כנראה ג'ונתן קאפו. שחקן הכנף הברזילאי הבריק בעונה שעברה גם בליגה וגם בליגת האלופות, וכבר הוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות בליגות בכירות.

שימו לב ל...: מהיום בו לודוגורץ השתלטה על הכדורגל הבולגרי, את הסגל שלה עיטרו הרבה מאוד ברזילאים. כרגע יש 10 כאלו ואחד מהם הוא אקס הפועל תל אביב, לוקאס סאשה.

באירופה: הספרינט של לודוגורץ בשנים האחרונות התבטא גם במפעלים היבשתיים והקבוצה הופיעה פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות (2014/15, 2016/17). בעונת 2013/14 הדיחה את לאציו בדרך לשמינית גמר הליגה האירופית ובסך הכול מדובר בקבוצה עם הרבה יותר ניסיון אירופי מאשר הפועל באר שבע.

בעונה שעברה: אליפות שישית ברציפות בבולגריה, בהפרש של 16 נקודות מהמקום השני. הפסד מפתיע מאוד בגמר הגביע לבוטב פלובדיב. הגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
מה עשתה בחלון ההעברות: הבלם המצטיין חוסה לואיס פאלומינו נמכר לאטאלנטה האיטלקית תמורת כ-4 מיליון יורו ועדיין לא נמצא לו מחליף ראוי. סביר מאוד להניח שעד המשחק הפוטנציאלי נגד הפועל באר שבע, הבולגרים שרגילים להוציא מיליונים בכל קיץ, ירכשו לפחות שחקן הרכב אחד. אף אחד לא יתפלא אם הוא יהיה ברזילאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully