וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מסבירים: כרם משעור וג'ייק כהן נעדרו מאימון הפתיחה ללא אישור

18.7.2017 / 19:08

שחקני הרכש של מכבי תל אביב לא הגיעו למרות שקיבלו זימון. משעור הודיע שיגיע לארץ ב-15 ביולי, אך טען כי הוא פצוע וביקש להשתחרר. ג'ייק כהן, לו יש סיכויים נמוכים מאוד לשחק, מתוסכל ממעמדו

יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב כרם משעור וג'ייק כהן לא התייצבו לאימון הפתיחה של נבחרת ישראל היום, כששניהם לא נמצאים נכון לשלב זה בארץ. השניים זומנו בתוך הסגל שמונה 16 שחקנים, ולאור העובדה שגם גל מקל שוחרר מאימון הפתיחה, רק 13 שחקנים התאמנו.

עוד בנושא:

ארז אדלשטיין: "מבחינתי מבחן הדרך חושב יותר ממבחן התוצאה"

שחקן מכבי תל אביב, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
עשה דין לעצמו. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

מנהל הנבחרת מוטי דניאל התפנה בתום מסיבת העיתונאים שקדמה לאימון להסביר את המצב. לדבריו, לפני הנסיעה שלו לארצות הברית נבדק משעור ונמצא בריא. הוא הודיע כי יגיע לארץ ב-15 ליולי, אך ביום חמישי האחרון הודיע למאמן הלאומי ארז אדלשטיין כי הוא סובל מפציעה ומבקש להשתחרר.

אדלשטיין העביר את הטיפול לדניאל ששוחח עם השחקן והורה לו להגיע לארץ לבדיקה על ידי רופא הנבחרת. משעור בתחילה סרב, ולאחר שיחה נוספת והודעה גם לקבוצתו הודיע כי יתייצב בעוד שבועיים לבדיקה, דבר שלא קיבל אישור מראשי הנבחרת והאיגוד.

כהן, שיכול להיות בסגל הסופי רק על חשבון המתאזרח השני ריצ'רד האוול, הודיע כי לא יתייצב לאימונים על דעת עצמו כי הוא לא מרוצה מהסיטואציה הנוכחית. בנבחרת לא שחררו את השחקן אך הוא בכל זאת החליט שלא להופיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully