וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד ההתעמלות רותחים על אירה ויגדורצ'יק ושוקלים להדיחה מהנבחרת

18.7.2017 / 14:15

חוסר שביעות רצון באיגוד מהמאמנת, שביטלה תחרויות הכנה של הנבחרת וגרמה נזק כספי ומבוכה גדולה. השיא הגיע עם ביטול ההשתתפות באליפות העולם. צוות האימון של נבחרת הג'וניור עשוי להחליפה

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
הזעזוע מתקרב. אירה ויגדורצ'יק/מגד גוזני
ויגדורצ'יק טענה בפני ראשי האיגוד כי הנבחרת אינה מוכנה וכי אחת המתעמלות שברה את ידה אבל באיגוד השתוממו נוכח העובדה כי בנבחרת של ויגדורצ'יק יש רק חמש מתעמלות וכי אין גיבוי של מתעמלות שיכולות להיכנס במקום זו שנפצעה

אירה ויגדורצ'יק, המאמנת הלאומית של ישראל בהתעמלות אמנותית, עשוייה לסיים את דרכה בתוך פרק זמן קצר מאוד. לוואלה! ספורט נודע כי באיגוד ההתעמלות יש אי נחת וחוסר שביעות רצון מעבודתה של ויגדורצ'יק וגורמים באיגוד שמעורים בפרטים רוצים לסיים את ההתקשרות עם המאמנת הלאומית לאלתר.

מפרטים שהגיעו לוואלה! ספורט עולה כי ויגדורצ'יק ביטלה שלוש תחרויות מבחן והכנה של הנבחרת במינסק, קאזאן וברלין בטענה שהנבחרת שהיא מאמנת אינה מוכנה. שלוש התחרויות היו תחרויות שנבחרת ישראל נרשמה אליהן, כך שביטול ההשתתפות בהן גרר נזק כספי כבד וגרם למבוכה גדולה באיגוד. ויגדורצ'יק טענה בפני ראשי האיגוד כי הנבחרת אינה מוכנה וכי אחת המתעמלות שברה את ידה אבל באיגוד השתוממו נוכח העובדה כי בנבחרת של ויגדורצ'יק יש רק חמש מתעמלות וכי אין גיבוי של מתעמלות שיכולות להיכנס במקום זו שנפצעה.

אלא שהשיא ומה שהביא לשבר הגדול שיש כעת הוא ביטול ההשתתפות של הנבחרת באליפות העולם בחודש הבא בפזארו שבאיטליה. ויגדורצ'יק טענה בהחלטתה לבטל כי הנבחרת אינה יכולה לייצג כעת את המדינה באליפות כל כך קשה ויוקרתית ובאיגוד כעסו מאוד על כך. גורם באיגוד אמר היום: "אירה החלה את המיונים לנבחרת ישראל בתחילת השנה עם 18 מתעמלות והיום יש בקאדר בסך הכל 5 מתעמלות. התחושה היא שמתעמלות לא מתדפקות על הדלת כדי להיות בנבחרת ישראל וזה תמוה מאוד. מתחילת השנה כל מה שעשתה הנבחרת היה תחרות ראווה בחולון ואמש בטקס הסיום של המכבייה בתרגיל מאוד בינינו בלשון המעטה. זה לא מה שציפינו לו".

עוד בנושא

קטוע רגליים נגד הוועד הפראלימפי הבינלאומי: "משחקים עם קריירות"
אליפות העולם בשחייה: יעל פולקה לא העפילה לגמר בתרגיל הסולו החופשי
דיימונד ליג: איליין תומפסון עם שיא מפגש, קטרין איברגואן ניצחה

בנות נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. רויטרס
נבחרת ההתעמלות האומנותית/רויטרס
ביומיים האחרונים כבר מתנהלות שיחות בלתי רשמיות בין חברים באיגוד ההתעמלות אשר קיבלו דיווח על ההתנהלות האחרונה של המאמנת הלאומית וכי מאחורי הקלעים כבר מדברים על סיום דרכה באיגוד

יש לציין כי עוד בטרם המינוי של ויגדורצ'יק למאמנת הלאומית, אחרי המשחקים האולימפיים בריו, היתה התנגדות לא קטנה בעיקר מצד מרכז מכבי למאמנת שסביבה נקשרו כל מיני פרשיות בעבר. אלא שיושב ראש האיגוד רזי פלד שהחליף את אופיר פינס אחרי האולימפיאדה הלך עם ויגדורצ'יק ובאיגוד אפילו אומרים שהוא "נשכב על הגדר בשבילה", אבל כעת גם פלד כבר חושב אחרת ולדברי מקורביו הוא מאוד מאוכזב מההתנהלות של המאמנת הלאומית.

פלד היה גם זה שאישר לוויגדורצ'יק להעסיק את ביתה כעוזרת מאמנת, מהלך אליו התנגדו חברים בהנהלת האיגוד, והוא בכל זאת הסכים לקבל את התנאי של המאמנת, אפילו שמדובר במהלך יוצא דופן בנבחרות לאומיות.

גורמים באיגוד סיפרו כי לוויגדורצ'יק יש אמנם חוזה לשנתיים, אבל הוסיפו כי בחוזה יש תחנות יציאה כך שהאיגוד יכול להשתחרר מהחוזה שלה אם יוחלט על כך.

לוואלה! ספורט נודע כי ביומיים האחרונים כבר מתנהלות שיחות בלתי רשמיות בין חברים באיגוד ההתעמלות אשר קיבלו דיווח על ההתנהלות האחרונה של המאמנת הלאומית וכי מאחורי הקלעים כבר מדברים על סיום דרכה באיגוד. בכל מקרה במידה ותתקבל החלטה סופית בעניין היא תהיה חייבת לעבור את ישיבת הנהלת האיגוד שתיערך ביום רביעי הבא ושם יצטרכו חברי ההנהלה להכריע בשאלה האם לפטר את ויגדורצ'יק.

אם תתקבל ההחלטה הסופית להיפרד מוויגדורצ'יק, צוות האימון המועדף על האיגוד לנבחרת הלאומית הוא הצוות שמאמן את נבחרת הג'וניור, והצעיד אותה להישגים יפים בתקופה האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully