וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לאופה: תשלום ראשון מיידי על אדי גוטליב

האדומים הסכימו לשני תשלומים, בתנאי שהראשון יועבר מיידית. הרוסים מסרבים וההערכות הן שהבלם יימכר בסופו של דבר למכבי חיפה. פבריסיו טוסי חתם ויושאל, הקבוצה נחתה בפולין

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב נחתה היום (שני) בפולין, שם היא תקיים מחנה אימונים שיכלול שלושה משחקי הכנה. אדי גוטליב המריא עם הקבוצה, אבל לא אמור להישאר וההערכה היא שהוא יימכר למכבי חיפה.

בין הפועל תל אביב לאופה הרוסית עדיין קיימים חילוקי דעות על רקע התשלום על גוטליב וכרגע לא נראה שהם ניתנים לגישור. אופה מבקשת להעביר את הסכום בשני תשלומים - הראשון באוקטובר והשני במרץ. האדומים מנגד, דורשים תשלום אחד, או במקרה של חלוקה, תשלום אחד מיידי ואת השני בעוד כמה חודשים. הרוסים מסרבים לשתי האופציות הללו.

אוראל דגני שמצוי בסכסוך משפטי עם המועדון, לא המריא עם הקבוצה וימשיך להתאמן בארץ ביחד עם רמזי ספורי. האחרון לא יצא למחנה האימונים מכיוון שהוא עדיין לא חתם על חוזה חדש.

עוד בנושא:

הפועל חיפה נחתה בקייב. משא ומתן עם אלון תורג'מן
רכש לקרית שמונה: סוכמה העברתו של אפונסו טיירה
כל החדשות על הליגה הלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרשים באימונים. טוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החלוץ הברזילאי פבריסיו טוסי חתם היום (שני) בהפועל תל אביב והוא יושאל לקבוצה אחרת בגלל שלאדומים כבר יש שלושה זרים; פדרו גלבאן, דנילו וברונו סוארס שחתם אתמול.

בהודעה של האדומים נכתב: "ראשי המועדון והצוות המקצועי רואים בחלוץ הברזילאי פוטנציאל לשנים הבאות, כאשר העונה הוא יושאל לקבוצה אחרת עקב סיום מכסת הזרים".

טוסי (20) גדל במחקת הנוער של פורטוגזה דה ריו ובגיל 16 עלה לשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון ששיחקה בליגה הרביעית. ב-2016 הושאל למועדון הפאר הברזילאי פלמנגו, שם שיחק בקבוצה עד גיל 20. במרץ האחרון עבר לשחק בקבוצת גרמיו אוססקו, הופיע ב-17 משחקי ליגה וכבש 4 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully