וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: סוכמה העברתו של הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה

17.7.2017 / 11:52

אחרי שאופציית בריינבורג נפלה, הקשר האחורי בן ה-25 של אשטוריל סיכם את תנאיו וסוכמו גם כל הפרטים מול קבוצתו. דידייה ברוסו יישאר למרות מעמדו המעורער. אחמד עאבד מתורגל כמגן ימני

קובי אליהו

עירוני קרית שמונה בדרך לעוד חיזוק זר. אחרי שנפלה אופציית גרגור בריינבורג, הקבוצה סיכמה את תנאיו של אפונסו טיירה הפורטוגלי, כך נודע לוואלה! ספורט. הקשר האחורי בן ה-25 שיחק בשלוש העונות האחרונות באשטוריל, כשבעונה הקודמת רשם 20 הופעות בליגה הפורטוגלית. טיירה הגיע בגיל 14 למחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון ושיחק בנבחרות הנוער של פורטוגל, אך ב-2011 נשלח לקורדובה הספרדית ולאחר מכן שיחק גם באתלטיקו דה פורטוגל מהליגה השנייה בארצו. קרית שמונה סגרה את כל פרטי העסקה להעברתו של השחקן והוא צפוי לנחות מחר בישראל.

מי שלא ישחק בקבוצה בעונה הקרובה הוא הקשר ההולנדי גרגור בריינבורג. זאת לאחר שהמו"מ שהתקיים עמו בשבועות האחרונים לא צלח. בקרית שמונה המתינו לתשובה סופית של הקשר אך לאור הסחבת הוחלט סופית שהוא לא יגיע לקבוצה כשזר אחר יוחתם במקומו. משמעות ההחלטה היא שדידייה ברוסו יישאר בקבוצה בסופו של דבר, וזאת לאחר שמעמדו היה מעורער מאוד שכן איזי שרצקי וחיים סילבס רצו בנוסף לקשר ההולנדי לצרף קשר זר נוסף בכל מקרה.

גרגור בריינבורג בנמל התעופה. מגד גוזני
לא יגיע בסופו של דבר. בריינבורג/מגד גוזני

בריינבורג שיחק 37 משחקים בליגה הראשונה בהולנד בעונה החולפת וכבש ארבעה שערים מתוכם שניים במשחקי הפלייאוף. בקרית שמונה רצו אותו וחיכו לו, אך החליטו בסופו של דבר לפנות לאופציות אחרות בשל הסחבת המתמשכת. כזכור, הקבוצה כבר שחררה את החלוץ ג'ייקוב נג'וקו שחתם בשורות הפועל רמת גן מהליגה הלאומית.

בתוך כך, בקבוצה מרוצים עד כה מהקצב והחיבור באימוני טרום העונה כשהתקווה היא להגיע למשחקי גביע הטוטו עם הרכב מגובש. "יש אווירה טובה מאוד" אמר שחקן בקבוצה" ברור שיש הרבה עבודה. למדנו כבר בעונה שעברה שעדיף פחות לדבר ויותר לעשות". אחמד עאבד מתורגל כמגן ימני במחנה ומרשים ביכולתו. איתמר ניצן ישמש כקפטן בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully