וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ אדיר בבית"ר ירושלים: "אסור לחזור על ההפקרות הטקטית"

16.7.2017 / 8:37

חשש גדול בבירה לקראת הגומלין נגד בוטב פלובדיב. בקבוצה עדיין מדברים על המשחק הראשון: "שחקנים רצו בלי שכל". פערים עם לוריין בנוגע ללינדסי רוז, מאמן מאריטימו יגיע לבולגריה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לחץ גדול בבית"ר ירושלים לקראת משחק הגומלין נגד בוטב פלובדיב ביום חמישי (20:30). אחרי ה-1:1 בבית, הקבוצה מהבירה תהיה חייבת ניצחון או תיקו עם יותר משער אחד בשביל להעפיל לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. הדחה בשלב כל כך מוקדם תחשב לכישלון גדול במועדון וישנו גם חשש מנזק כלכלי גדול. גורם במועדון אמר: "לא היינו אמורים להסתבך בסיבוב הראשון ולא בסיבוב השני, אבל באנו לא מוכנים ושילמנו על זה. החמצות זה דבר אחד, אבל לא יכול להיות שתהיה כזאת הפקרות מבחינה טקטית. קל 'ליפול' על ההגנה אבל זה הרבה יותר מזה".

ההערכה היא שבמשחק בבולגריה הקבוצה מהבירה תחזור למערך של שני בלמים, כאשר דוד קלטינס יוסט לעמדת הקשר האחורי. לבוטב פלובדיב יספיק תיקו מאופס כדי לעלות, אבל בבית"ר יודעים שהיא תיזום ותהיה מסוכנת במשחק הבית שלה, ולא תסתפק במגננה. המאמן שרון מימר יקיים שיחות אישיות עם לא מעט שחקנים בנוגע למחדלים במערך. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "אחרי שרואים את המשחק מבינים כמה שחקנים רצו בלי שכל. קונטה פתאום מופיע בכנף שמאל, כולם עולים ולא יורדים, אסור לנו שזה יקרה יותר. לא במשחק הקרוב ולא בהמשך המשחקים".

היום חוזרת הקבוצה להתאמן לאחר יומיים מנוחה. הבלם לינדסי רוז הגיע להבנות על תנאיו, אך עדיין אין סיכום עם לוריין, בה חתום השחקן לשלוש השנים הבאות. הקבוצה הצרפתית מעוניינת במתווה של מכירה, או השאלה ב-150 אלף יורו עם אופציית מכירה – אלא שבית"ר מתנגדת לשתי האופציות הללו כרגע. במועדון אמרו שרק בשעות הערב תתקבל החלטה כיצד להתקדם בעסקה. דברים דומים אמורים בנוגע לחלוץ הברזילאי אוונדרו. בבית"ר לא פסלו אפשרות שקלאודמיר או מרסל הייסטר יסיימו דרכם אם יושגו הבנות על חלוץ איכותי.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ובוטב פלובדיב נפרדו ב-1:1
היריבה הבאה של בית"ר ירושלים (אם תעלה): מאריטימו
בלם לוריין וחלוץ קוריטיבה במגעים עם בית"ר ירושלים

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ייתנו את הטון בבולגריה? אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בוטב פלובדיב פירסמה אמש (שבת) את מחירי הכרטיסים למשחק הגומלין נגד בית"ר ירושלים ביום חמישי הקרוב בבורגס. המחירים ינועו מ-15 לב ביציעים הזולים, ל-100 לב ביציע הכבוד. בתרגום לעברית: מ-30 שקל ל-210 שקל.

לקבוצה הבולגרית קהל חם ונאמן, אבל בגלל שהמשחק לא יתקיים בבורגס, מספר האוהדים יירד בצורה טבעית. בגומלין נגד פרטיזני טיראנה לפני כשבוע וחצי נכחו 3,560 צופים ונראה שגם הפעם לא יהיו יותר מ-5,000. כ-1,000 מהם אמורים להיות אוהדי בית"ר ירושלים.

אחד הצופים במשחק יהיה מאמן מאריטימו, דניאל ראמוס, שקבוצתו תפגוש את המנצחת במפגש הכפול. "1:1 במשחק הראשון זו תוצאה שמשאירה את הכל פתוח", אמר הפורטוגלי, "כבר התחלנו לבצע ניתוח עמוק של שתי הקבוצות. גם בוטב וגם בית"ר במצב יותר טוב מאיתנו כי הן כבר קיימו משחקים רשמיים, אבל ננסה להתמודד עם זה".

הקבוצה הבולגרית תפתח הערב את הופעותיה בליגה הבולגרית עם משחק בית נגד פירין והמאמן ניקולאי קירוב מתכנן לאפשר לכמה שחקני הרכב לנוח, כדי שיגיעו רעננים להתמודדות עם בית"ר ירושלים. בוטב מנהלת מו"מ עם אקס מכבי תל אביב דימיטאר רנגלוב, אבל גם אם יחתום בשורותיה, הוא לא ישחק נגד הקבוצה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully