וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בווימבלדון: ונוס ויליאמס תפגוש את גרבינייה מוגורוסה בגמר הנשים

האמריקאית תתייצב לגמר התשיעי בקריירה בטורניר הדשא היוקרתי ותנסה להשיג זכייה שישית על חשבון הספרדייה הצעירה ממנה ב-14 שנה (16:00, ספורט 5). מוגורוסה מחפשת תואר גראנד סלם שני

רויטרס

ונוס וויליאמס וגרבינייה מוגורוסה יתייצבו מחר (שבת, 16:00, ספורט 5) לדו קרב בגמר ווימבלדון לנשים. עבור האמריקאית בת ה-37 (10) מדובר בגמר יחידות תשיעי בטורניר הדשא היוקרתי, כאשר חמישה מתוכם הסתיימו בניצחון.

בטורניר הנוכחי וויליאמס שמה בצד את הצרות המשפטיות איתן היא מתמודדת לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים בה נהרג אדם והשיגה ניצחונות מרשימים על יריבותיה, כשעד כה היא איבדה רק מערכה אחת לקוואנג וואנג הסינית בסיבוב השני. עם זאת, הפעם האחרונה שבה ונוס זכתה בווימבלדון ובטורניר גראנד סלם בכלל הייתה כמעט לפני עשור, אי שם ב-2008.

ונוס וויליאמס. GettyImages
שמה בצד את הצרות המשפטיות ומחפשת תואר/GettyImages

למוגורוסה (מדורגת 14) הצעירה מיריבתה מחר ב-14 שנה, זו תהייה הופעה שנייה במשחק הגמר בווימבלדון כשבפעם הראשונה שלה במעמד הנחשק, בשנת 2015, נכנעה הספרדייה ב-2 מערכות ללא אחרת מאשר אחותה הצעירה של ונוס, סרינה. עכשיו מוגרוסה מחפשת תואר גראנד סלאם שני בקריירה לאחר שחגגה זכייה ברולאן גארוס בשנה שעברה.

בדומה ליריבתה בגמר גם מוגורוסה איבדה עד כה רק מערכה אחת בווימבלדון השנה, בניצחון על אנג'ליק קרבר שדורגה ראשונה, בסיבוב הרביעי. המשחק המרשים שלה עד כה בטורניר היה בחצי הגמר בו העלימה לחלוטין את הסנסציה הסלובקית מגדלנה ריבריקובה בדרך ל-1:6, 1:6 תוך שעה ו-5 דקות בלבד.

מאזן המפגשים בין וויליאמס למוגורוסה עומד על 1:3 לזכות האמריקאית, אם כי במפגש האחרון ביניהן השנה בטורניר רומא דווקא הספרדייה הייתה זו שחגגה ניצחון.

עוד באותו נושא

ווימבלדון: גרבינייה מוגורוסה תפגוש את ונוס וויליאמס בגמר

לכתבה המלאה
גרבינייה מוגורוסה. רויטרס
שוב נגד וויליאמס בגמר, הפעם ונוס. מוגורוסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully