וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: המתעמלת לינוי אשרם זכתה בחמש מדליות זהב

אשרם ניצחה בתחרות הקרב-רב וכן בתרגילי הכדור, אלה, סרט וחישוק, וורונקוב הסגנית. נבחרת הוותיקים בכדורגל הביסה 0:6 את פרו ותפגוש בגמר את ארגנטינה. זהב בחתירה לדני פרידמן

אתר רשמי

בווידאו: המהדורה לסיכום אירועי יום רביעי במכביה

תחרויות האתלטיקה במכביה ה-20 הגיעו הערב (חמישי) לסיומן באצטדיון החדש בגבעת רם בירושלים, שם מרגריטה דורוז'ון קבעה את הקריטריון לאליפות העולם עם הטלה למרחק של 63.07 מטרים. יפעת זליקוביץ', אלופת המכביה הקודמת ואלופת ישראל משנת 2015, שיפרה את שיאה האישי בקפיצה לרוחק וזכתה במדליית הזהב עם 6.22 מטרים. דור קולביץ' ניצח בריצת ה-200 מטר עם 21.79 שניות, ואילו אצל הנשים הייתה זו אלי אדוארס שניצחה עם 24.85 שניות. הפולנייה ג'ואנה פרקוביאק ניצחה בקפיצה במוט כשעברה את הרף עם 4.00 מטרים.

* התעמלות אומנותית: לינוי אשרם זכתה בחמש מדליות זהב, לאחר שניצחה בתחרות הקרב-רב וכן בתרגילי הכדור, אלה, סרט וחישוק. ישראלית נוספת, ניקול וורונקוב, זכתה בכל חמש מדליות הכסף. בארד זכו: מישל סברנסקי מישראל (חישוק), אירנה לבדבה מרוסיה (כדור וקרב-רב) וליליה אריסטובה (סרט ואלה).

* טניס: ג'רמי לנגר הקנדי וקווין קונפדראק הארגנטינאי עלו לגמר הגברים שיתקיים ביום ראשון בבוקר. לנגר ניצח 3:6, 1:6 את מוטי רדיונוב מישראל, בעוד יריבו בגמר ניצח 1:6, 0:6 את שחר אלבז. אצל הנשים: מילה רבינוביץ' ניצחה 2:6, 1:6 את שון לוצקי ותפגוש בגמר את סיון קרמס מארה"ב שניצחה 0:6, 6:4, 2:6 את אלקסה מאייר פינקלשטיין ממקסיקו.

המתעמלת האמנותית לינוי אשרם. עמית שיסל,
זהב מחומש. לינוי אשרם/עמית שיסל

* כדורגל: נבחרת הוותיקים של ישראל הביסה 0:6 את פרו בחצי הגמר. אורן סגרון כבש צמד, רונן חרזי, נצח מסובי, שרון צופין ויוסי שושני השלימו את החגיגה. היריבה בגמר (16:00, עמק הארזים בירושלים) תהיה ארגנטינה, שניצחה בדרבי את ברזיל 0:1 בהארכה.

* כדורעף חופים: ישראל העפילה לגמר הגברים עם ניצחון 1:2 על אוקראינה בחצי הגמר, אך ויתרה על הקרב על הזהב בשל פציעת אחד השחקנים וזיכתה את קנדה בניצחון טכני. נבחרת ישראל 2 אצל הנשים הפסידה 2:0 לברזיל שזכתה בזהב. ישראל 1 הפסידה 2:0 לארה"ב בקרב על הארד.

* כדורעף: ישראל תפגוש את ברזיל בגמר הטורניר מחר (15:00, אולם דנמרק בירושלים) לאחר ששתי הנבחרות תפסו את המקומות הראשונים בבתים המוקדמים. אצל הנשים, ישראל ניצחה 0:3 את ארה"ב ותפגוש בגמר את אוקראינה שעברה בחצי הגמר את ארגנטינה עם 0:3.

נבחרת הוותיקים בכדורגל. ירון בר לב,
עלו לגמר. שחקני נבחרת הוותיקים/ירון בר לב

* חתירה: אלוף ישראל דני פרידמן זכה במדליית הזהב בסירת היחיד למרחק 1,500 מטר, ובנשים זכתה אלופת ישראל נורית בזדסקי.

* הוקי קרח: קנדה תהיה יריבת ארה"ב בגמר במוצ"ש בארנה בירושלים (21:00, כניסה חופשית) אחרי שניצחה 3:5 את רוסיה, שתפגוש את ישראל בקרב על הארד מחר ב-12:00.

* הוקי שדה: נבחרת הגברים הפסידה 2:0 לגרמניה בקרב על הארד, גם הנשים הפסידו 11:0 להולנד באותו מעמד.

* חץ וקשת: הלל קליינר זכה במדליית הזהב במרחק של 70 מטר ובעצם השלים זהב משולש, אחרי שניצח שלשום במרחק הקצר ואתמול בזוגות המעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully