וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגריטה דורוז'ון השיגה את הקריטריון ותשתתף באליפות העולם בהטלת כידון

13.7.2017 / 21:53

אחרי שכשלה לעשות זאת באליפות ישראל בשבוע שעבר, דורוז'ון הצליחה להטיל את הכידון למרחק של 63.07 מטר במסגרת משחקי המכביה ותשתתף באליפות שתיערך בחודש הבא בלונדון

מרגריטה דורוז'ון. ברני ארדוב
הישג מצוין. דורוז'ון/ברני ארדוב

אלופת ישראל בהטלת כידון מרגריטה דורוז'ון עשתה הישג מצוין מבחינתה במכביה כשהטילה את הכידון למרחק של 63.07 מטר ובכך קבעה את הקריטריון הנדרש כדי להשתתף באליפות העולם שתיערך בחודש הבא בלונדון. דורוז'ון הייתה צריכה להשיג לפחות 61.40 מטר. היא לא הצליחה לעשות זאת באליפות ישראל בשבוע שעבר בהדר יוסף, אך כאמור הערב במסגרת משחקי המכבייה היא השיגה את הקריטריון.

כזכור, דורוז'ון לא השתתפה במשחקים האולימפיים בריו לפני שנה משום שטענה שהיא סובלת ממספר פציעות ולא הצליחה להשיג את הקריטריון. ההישג שלה הערב הוא למעשה ההישג הטוב ביותר של האתלטים במשחקי המכביה עד כה.

עוד ביום השני של משחקי האתלטיקה במכביה: יפעת זליקוביץ', אלופת המכביה הקודמת ואלופת ישראל משנת 2015, שיפרה את שיאה האישי בקפיצה לרוחק וזכתה במדליית הזהב עם 6.22 מטרים. דור קולביץ' ניצח בריצת ה-200 מטר עם 21.79 שניות, ואילו אצל הנשים הייתה זו אלי אדוארס שניצחה עם 24.85 שניות. הפולנייה ג'ואנה פרקוביאק ניצחה בקפיצה במוט כשעברה את הרף עם 4.00 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully