וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: וידאר קיארטנסון ושלומי אזולאי עשויים לפתוח מול רייקיאוויק

12.7.2017 / 21:35

החלוץ והקשר שלא שותפו מול טיראנה נמצאים בתמונת ההרכב לקראת המפגש מול האיסלנדים במוקדמות הליגה האירופית (ה', 18:00, ספורט 1). ג'ורדי קרויף: "חייבים לכבד אותם"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: שניר דבוש

מכבי תל אביב ממשיכה את המסע האירופי שלה והשלימה את ההכנות לקראת המשחק (ה', 18:00, ספורט 1) נגד רייקיאוויק האיסלנדית. זאת במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

וידאר קיארטנסון ושלומי אזולאי שלא שיחקו מול טיראנה בשבוע שעבר, עשויים לפתוח בהרכב מחר מול רייקיאוויק. ג'ורדי קרויף הבטיח לשחקנים רוטציה וייתכן שלהרכב יוקפץ גם ברק יצחקי או אפילו אבי ריקן במקום יונתן כהן. רביעיית ההגנה אמורה להמשיך וגם שרן ייני כקשר אחורי.

עוד בנושא

עוד לפני רייקיאוויק: אוסקר סקאריונה עוזב את מכבי תל אביב
באטוקיו ערך אימון בכורה: "מכבי תל אביב הקבוצה הגדולה בישראל"
מיכאל יוכין מספר את סיפורו של כריסטיאן באטוקיו, הרכש החדש של מכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. יוסי ציפקיס
יפגוש את בני ארצו. וידאר קיארטנסון/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב קיימה הערב המסיבת עיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן ג'ורדי קרויף ווידאר קיארטנסון. קרויף אמר בפתח דבריו: "כל המשחקים קשים. אנחו מקווים שנוכל להשתפר ולהגיע לרמה בה אנחנו מצפים להיות. אנחנו מנסים תמיד להוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו".

על היריבה: "הכדורגל האיסלנדי מתפתח ומשתפר, יש לנו כבוד גדול אליהם. זו מדינה קטנה שמתפתחת, רואים את הנבחרת הלאומית שלהם, לדעתי חייבים לכבד אותם".

על שעת המשחק היחסית מוקדמת (18:00): "אני לא רואה חשיבות לשעת המשחק, לכולם זה יהיה קשה באותה מידה. שיחקנו בשבוע שעבר ב-17:00 שעון טיראנה, והיה בסדר גמור. כ-70 אחוז מהאימונים שלנו הם בשעות הבוקר, ובשאר מתקיימים אחר הצהריים".

מצב הסגל: "זו לא הפתעה שאיבדנו מספר שחקנים והחלפנו אותם, אנחנו עדיין בתהליך של בניית הסגל מחדש. לאט לאט נגיע למצב בו אנחנו רוצים להיות. לא הייתה שום הודעה שלנו לגבי סקאריונה, אין חדש לגביו מבחינתי".

על שחקן הרכש הטרי, כריסטיאן באטוקיו: "הוא שיחק שנתיים בצ'מפיונשיפ, ליגה חזקה ותובענית, וגם בצרפת שהיא ליגה פיזית, והוא עשה עבודה טובה. יש לו חינוך כדורגל מצוין בנבחרות הצעירות של איטליה. מצפים ממנו לבוא עם אופי ורצון לנצח, לדעתי יש לו יכולת להבקיע ולבשל, להוסיף לנו יצירתיות. אני לא חושב שהוא כבר מוכן למשחק הקרוב. אני לא חושב שמישהו יכול לבוא ולשחק תוך כמה ימים, בטח לא בקדם העונה. ניתן לו זמן כמו שאנחנו תמיד נותנים לשחקנים חדשים".

לגבי מצב פציעתו של דור מיכה: "אני לא יכול לענות על שאלות רפואיות, אנחנו מתגעגעים אליו ומקווים שיחזור במהירות האפשרות, אבל זה לא תלוי בנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם חלוץ הקבוצה וידאר קיארטנסון. יוסי ציפקיס
המסע לליגת האירופית נמשך. קרויף וקיארטנסון/יוסי ציפקיס

על צורת המשחק של הקבוצה, והרצון לחפש כמה שיותר את קיארטנסון: "חלק מכדורגל זה לדעת מה החולשות והחוזקות שלך. אם יש שחקן שטוב ברחבה אז צריך לספק לו כדורים לרחבה, אם השחקנים המוכשרים נמצאים בכנפיים אז מוסרים להם. זה צריך להיות אוטומטי לנסות למצוא שחקן כמו וידאר ברחבה. לכל שחקן יש את הנקודות החזקות שלו, וזו האחריות שלנו למצוא ולנצל אותן".

על הצורך ברוטציה: "חלק מהשחקנים שיחקו בעונה שעברה למעלה מ-60 משחקים, לא כולל משחקי נבחרת. אין שחקן אחד שיכול לעמוד בעומס כזה, אז אני מאמין ברוטציה. זה די ברור שישראל היא אחת המדינות היחידות, אולי היחידה, בהן יש 11 קבועים. זה טוב לכולם שיש תחרות על ההרכב".

לסיום, קרויף הגיב לדבריו של יעקב שחר ("אם ג'ורדי יתקשר, לא אמנה אותו למנג'ר"): "יש לי המון כבוד ליעקב שחר, אני רק מנסה להתמקד בעבודה שלי".

וידאר קיארטנסון: "כבר שיחקתי נגדם בעבר, היא בהחלט קבוצה טובה. זו הרגשה טובה, אף פעם לא שיחקתי מול קבוצה איסלנדית מאז עזבתי את המדינה. אני מצפה לפגוש אותם. אני מכיר מספר שחקנים מרייקיאוויק, שיחקתי עם חלקם ונגד רובם. אני לא חושב על מי פייבוריטית, יש שני משחקים בסך הכול, אנחנו צריכים להגיע מוכנים. אני מקווה שנשתפר העונה לעומת העונה שעברה".

על כך שלא פתח בשבוע שעבר מול טיראנה: "אנחנו מתאמנים כבר שלושה שבועות, יש רוטציות כדי שכולם ישחקו ויתכוננו לעונה הבאה. יש לנו סגל רחב וכולם צריכים להשתתף. תמיד יש ציפיות לגבינו, אני רגיל לזה. אני אוהב את זה שיש ציפיות ומקווה לעמוד בהן ולהשתפר".

ההרכב המשוער של מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אייל גולסה, שלומי אזולאי, עומר אצילי, ברק יצחקי, וידאר קיארטנסון.

כריסטיאן באטוקיו וידאר קיארטנסון חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב באימון. יוסי ציפקיס
ממשיך להשתלב. באטוקיו עם קיארטנסון ואוחיון/יוסי ציפקיס

מול מכבי תל אביב תתייצב KR רייקיאוויק האיסלנדית, שמעולם לא עברה את הסיבוב השני באירופה. הקבוצה הגדולה של הכדורגל האיסלנדי (26 אליפויות) סיימה רק במקום השלישי בעונה שעברה ולמרות 0:0 במשחק הראשון מול סיינאיוהן הפינית, עברה אותה עם 0:2 בחוץ במשחק הגומלין. המאמן ווילום תור תורסון צפוי לפתוח גם הפעם עם שלושת הדנים שלו בהרכב.

הרכב משוער רייקיאוויק: סטפן מגנוסון, מורטן בק, ארון ביארקי יוזפסון, גונאר תור גונארסון, ארנור סוויין אדלסטיינסון, סקולי יון פרידגיירסון, פינור אורי מרגיירסון, אוסקר האוקסון, פלמי פלמאסון, קני צ'ופארט, טוביאס תומסן.

אלי דסה שחקני מכבי תל אביב באימון. יוסי ציפקיס
הצהובים מחפשים מקדמה לגומלין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully