וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: תמיר בלאט סיכם את תנאיו

12.7.2017 / 6:54

הגארד הצעיר (20, 1.80) שעזב את הפועל תל אביב אחרי שלוש שנים צפוי להצטרף לקבוצה של דן שמיר לאחר שהמגעים שלו עם הפועל אילת לא התקדמו. על מועמדותו לחולון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

בווידאו: משחק השיא של בלאט בעונה שעברה, מול קרית גת

תמיר בלאט סיכם את תנאיו בהפועל חולון וצפוי לחתום בקבוצה של דן שמיר. הגארד, שעל המועמדות שלו לחולון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היה קרוב מאוד להצטרף להפועל אילת בתקופה האחרונה, אך חוסר הוודאות ששורר בקבוצה הדרומית החזיר את הקבוצה הסגולה לשולחן הדיונים ואמש סוכמו התנאים שלו בחולון. בקבוצה יעשו מאמצים להחתימו עוד לפני היציאה לאליפות אירופה לנבחרות עתודה בכרתים בסוף השבוע הקרוב.

בלאט (1.80, 20) גדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון לפני שחתם על חוזה ארוך טווח במדי הפועל תל אביב בקיץ 2014. בעונתו הראשונה הרבה לשחק בקבוצת א.ס רמת השרון מהליגה הלאומית בכרטיס כפול, כשבמקביל קיבל דקות ראשונות בהפועל תל אביב. בעונת 2015/16 כבר היה חלק לגיטימי מהסגל כשקלע 4.9 נקודות והוסיף 2 אסיסטים ב-14.5 דקות למשחק במדים האדומים, והעונה השתדרג ל-7.4 נקודות ו-5.4 אסיסטים ב-25.5 דקות למשחק.

הסגל של דן שמיר בחולון כולל נכון לעכשיו את שלומי הרוש וגיא פניני שחתומים לעונה הבאה וכן את אלכס צ'וברביץ' שמחזיק בחוזה, למרות שבקבוצה הודיעו לו בתחילת הקיץ כי הוא רשאי למצוא קבוצה חדשה. מי שעוד צפוי להשאר בחולון הוא הגארד הצעיר רועי הובר, שאמור להיות מושאל לעונה נוספת מהפועל ירושלים. אמש הוגרלה חולון לבית אחד בליגת האלופות ביחד עם מונאקו, ססארי, אולדנבורג, מורסיה, אניסיי קרסניורסק ושתי קבוצות נוספות שיגיעו משלב המוקדמות.

שחקן הפועל תל אביב תמיר בלאט. לירון מולדובן
פותח דף חדש. בלאט/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully