וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה החליטה סופית להשאיל את ג'ייקוב נג'וקו

11.7.2017 / 18:36

אם החלוץ לא ימצא לעצמו קבוצה חדשה הוא יתאמן עם קבוצת הנוער. בקרית שמונה מעדיפים לצרף זר שישחק במרכז המגרש כשגרגור בריינבורג מניימיכן ההולנדית הוא המועמד המועדף להצטרף

שחקן עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. אדריאן הרבשטיין
בדרך לרעננה. נג'וקו/אדריאן הרבשטיין

קשרה של עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נ'גוקו לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים לאחר שבמועדון התקבלה החלטה סופית להשאילו. אם לא ימצא קבוצה נג'וקו יתאמן עם קבוצת הנוער.

היום הודיע מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר שהוא אינו מעוניין בשירותיו של נג'וקו והוא ייאלץ למצוא קבוצה אחרת שתשאיל אותו כשאחת המועמדות לקלוט אותו היא הפועל רעננה.

ההחלטה להשאיל את הקשר הניגרי נתקבלה בקרית שמונה בשל העובדה שבקבוצה מעדיפים להחתים קשר זר שישחק באמצע המגרש. המועמד המוביל להגיע לקריית שמונה הוא גרגור בריינבורג שצפוי להגיע לארץ כדי לגשר על הפערים בינו לבין ראשי הקבוצה הצפונית.

עוד בנושא
באטוקיו ערך אימון בכורה: "מכבי תל אביב הקבוצה הגדולה בישראל"
חלוץ אמיין הצרפתית ג'וניור טאלו מועמד להצטרף למכבי פתח תקוה
אפרים טאקה: "אחרי שמגשימים חלום מבינים שזה לא כזה נוצץ"

גרגור בריינבורג. GettyImages
מקווים לסגור תוך יומיים. בריינבורג/GettyImages

זאת לאחר שאיזי שרצקי כבר הגיע להסכמה עם קבוצתו של בריינבורג, ניימיכן על תנאי הרכישה של כרטיסו. בקבוצה מקווים לסגור ביומיים הקרובים את צירופו של בריינבורג כדי שהשחקן יצטרף למחנה האימון באוסטריה אליו תצא הקבוצה ביום חמישי בצהריים.

בעניין אחר, בקבוצה היו מרוצים מהמחצית הראשונה במשחק אתמול נגד מכבי נתניה שהסתיים בתיקו 1:1. בקרית שמונה ציינו שיש עוד עבודה רבה כדי להכין את הקבוצה לעונה שבפתח, אך היו מרוצים מיכולת בהשוואה למשחק הכנה ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully