וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ עם גראסהופרס, שדורשת 700 אלף יורו על קאיו

10.7.2017 / 23:40

החל משא ומתן מול השוויצרים בנוגע לקשר הברזילאי בן ה-31. מקורב לעסקה: "תנאי השכר לא יהוו מכשול אם הקבוצות יגיעו לסיכום". במקביל, נמשכים המגעים גם בנוגע לאנטון פאליץ'

AP

אחרי שהגיע לישראל ביום שבת בלילה להתרשמות ממכבי חיפה, הירוקים מנסים לסגור את עסקת העברתו של קשר גראסהופרס קאיו. על פי מקורבים לעסקה, במהלך שהותו בישראל, התברר כי תנאי השכר של הקשר הברזילאי בן ה-31 לא יהוו מכשול עבור המועדון וסוכם כי יחתום בקבוצה אם מכבי חיפה תגיע לסיכום מול קבוצתו השוויצרית.

אותם מקורות טוענים כי גראסהופרס דורשת כ-700 אלף יורו תמורת העברתו, סכום מופחת ביחס לשני מיליון היורו שדרש עליו נשיא המועדון עד לאחרונה. במכבי חיפה כמובן לא מתכוונים לשלם את מלוא הסכום, ומקווים להגיע להסדר מול השוויצרים תמורת סכום נמוך יותר, זאת משום שמדובר בשחקן בן 31 ובמועדון מודעים לעובדה כי לא יוכלו להרוויח עליו בעתיד. עם זאת, הירוקים אופטימיים בנוגע לעסקה.

"כרגע נמשך המשא ומתן בין מכבי חיפה לגראסהופרס", אמר מקורב לעסקה, "התנאים של השחקן לא יהוו מכשול אבל השאלה הגדולה היא האם המועדון יכול להגיע לסיכום עם קבוצתו". קאיו, שכבש 14 שערים בעונה החולפת, מתפקד כשחקן כנף. גיא לוזון מעדיף לצרף קשר עושה משחק (פליימייקר) ומתלבט לגבי העמדה השנייה - שחקן כנף או חלוץ. במקביל, במועדון אישרו היום כי אחד המועמדים לתפקיד הפליימייקר הוא אנטון פאליץ', שחקנה של דינמו בוקרשט.

"יש לציין כי בשלב זה אף אחד מהשחקנים לא מתוכנן להגיע למחנה האימונים, קודם ננסה להשיג סיכום עם אחד המועמדים שלנו, שיצטרף רק לאחר חתימה רשמית", אמר גורם במועדון.

עוד בנושא:

הקשר הברזילאי קאיו במשא ומתן עם מכבי חיפה, הצעה רשמית הוגשה לפאליץ'
מכבי חיפה: ארנסט מאבוקה חתם רשמית לשנתיים
לוזון השאיר את מנחם במכבי חיפה. מאיר וורמוט סגרו לשנתיים

קאיו שחקן גראסהופרס. GettyImages
הכל תלוי בגראסהופרס. קאיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully