וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ארנסט מאבוקה חתם רשמית לשנתיים

9.7.2017 / 17:35

המגן הימני של נבחרת קמרון מצטרף לירוקים: "מאוד מתרגש וכבר מחכה למשחק הראשון שלי. אתן את כל כולי". גיא לוזון: "עקבנו אחריו לא מעט, הוא יוסיף לנו המון בהגנה ובכלל"

AP

ארנסט מאבוקה, מגנה הימני בן ה-29 של נבחרת קמרון, חתם היום (ראשון) באופן רשמי לשנתיים במכבי חיפה, עם אופציה לעונה נוספת. "אני מאוד מתרגש וכבר מחכה לשחק את המשחק הראשון שלי במכבי. אני אתן את כל כולי, אני רוצה להחזיר לאוהדים את הגאווה", אמר.

גיא לוזון אמר על המגן החדש שלו: "מדובר בשחקן שעקבנו אחריו לא מעט, התרשמו ממנו, הוא השחקן שמתאים לנו. הוא יוסיף לנו המון בחלק ההגנתי בפרט ולכל הקבוצה בכלל".

מאבוקה שיחק בז'ילינה אלופת סלובקיה מאז שנת 2010. מאבוקה שיחק עם קמרון בגביע קונפדרציות האחרון ברוסיה ועוד לפני כן היה שותף לזכייה באליפות אפריקה. המגן סיכם את תנאיו ויגיע לישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית על חוזה לשנתיים, עם אופציה לשנה שלישית. על פי הערכות, סכום הרכישה עומד על 350 אלף יורו והשחקן ירוויח כ-300 אלף יורו לעונה.

מאבוקה הגיע לז'ילינה ב-2010 ומאז לבש את מדיה ב-203 משחקים בכל המסגרות. הוא זכה איתה בשתי אליפויות סלובקיה ובגביע אחד ורשם במדיה 15 הופעות במפעלים אירופים. בנבחרת קמרון יש לו שש הופעות, שלוש מהן בגביע הקונפדרציות לפני כשבועיים.

עוד בנושא:

לוזון השאיר את מנחם במכבי חיפה. מאיר וורמוט סגרו לשנתיים
ארנסט מאבוקה נחת בישראל, פשקו: "הוא יודע לעשות התקפה"
מיסטר קלין: היכרות עם ארנסט מאבוקה, הרכש של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully