וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולץ, לונזו וכל הכוכבים הצעירים: ליגת הקיץ בווגאס יוצאת לדרך

כל הבחירות הראשונות בדראפט יזכו להציג את היכולות שלהם במסגרת ליגת הקיץ המרכזית של ה-NBA, שתיערך בשבוע וחצי הקרובים. למי לשים לב ואיזה שחקני שנה שנייה משתתפים?

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

אחרי ששתי ליגות הקיץ הקטנות יותר, של אורלנדו ויוטה, נערכו בשבוע החולף, הלילה (בין שישי לשבת) תצא לדרך בלאס וגאס ליגת הקיץ הרשמית של ה-NBA ואליה יגיעו כמה שמות קצת יותר מסקרנים.

כמו בשנה שעברה, 24 קבוצות ישתתפו בליגת הקיץ, כאשר כל אחת מהן תשחק שלוש פעמים בשלב המוקדם. לאחר מכן, בהתאם לתוצאות שלהן בתום שלושת המחזורים, הקבוצות ידורגו ושלב הפלייאוף ייצא לדרך. שמונה המדורגות ראשונות ידלגו לשלב השני, בעוד מקומות 9 עד 24 ישחקו בשיטת הצלבה. בכל שלב ייערך משחק אחד, עד הגמר, שיתקיים ב-17 ביולי, כאשר בסך הכול הליגה תכלול 67 משחקים.

אז מי בתפריט? פילדלפיה, שתיפתח את ליגת הקיץ מחר בלילה מול גולדן סטייט, תציג לראווה את הבחירה מספר 1 בדראפט החולף, מרקל פולץ. הבחירה מספר 2, לונזו בול, ישחק לראשונה במדי לוס אנג'לס לייקרס, ששלחו לליגת הקיץ גם את ברנדון אינגרם, הבחירה מספר 2 בדראפט הקודם.

בבוסטון ישחקו הבחירות מספר 3 בשני הדראפטים האחרונים, ג'ייסון טייטום שנלקח השנה וכבר הספיק לככב בליגת הקיץ באורלנדו וג'יילן בראון, שיזכה לעוד השתפשפות. פיניקס תציג כמה שמות מעניינים כמו הבחירה 4 בדראפט ג'וש ג'קסון ולצדו, את דראגן בנדר מיועדנו ומרקיז כריס, שניצבים בפני עונתם השנייה בליגה.

עוד בנושא:

"עומרי כספי רוצה טבעת, הוא דחה הצעה של 4.5 מיליון דולר לעונה"
מאוחדים למען המטרה: השידוך בין גורדון הייוורד לבראד סטיבנס יעבוד?
רודי גיי סיכם בספרס, אוליניק עובר למיאמי, הארדווי ג'וניור לניקס?

מרקל פולץ פילדלפיה סיקסרס מול ג'ייסון טייטום בוסטון סלטיקס. AP
עוד הזדמנות לראות את שני הכוכבים הצעירים האלה. פולץ וטייטום/AP

למי עוד כדאי לשים לב: בקליבלנד ישחקו קיי פלדר, קלע לא רע ולצדו, אקס ליגת העל סרדומיניק פוינטר. בשיקגו ינסה כריס דאן, אולי הרוקי המאכזב של העונה, שהגיע ממינסוטה בטרייד על ג'ימי באטלר, להתחיל בהתאוששות בביתו החדש. הוא ישתף פעולה עם הרוקי לאורי מרקנין (בחירה 7 בדראפט), קמרון פיין, פול זיפסר וגם עם דנזל ולנטיין, שבליגת הקיץ בעונה שעברה סידר לבולס את האליפות עם סל בשנייה האחרונה של ההארכה מול הטימברוולבס.

אצל דאלאס ישחק יוגי פרל הסנסציוני ויחד איתו גם הרוקי המבטיח דניס סמית' (בחירה 9) ואילו הווריירס יתנו צ'אנס ראשון לג'ורדן בל, אחת הגניבות המעניינות של הדראפט האחרון ויאפשרו לפט מקו המסקרן לצבור עוד קצת דקות. מיאמי תשחק עם הרוקי באם אדבאיו, שנראה טוב בליגת הקיץ באורלנדו ומילווקי עם ת'ון מייקר, שנכנס לעונתו השנייה ויקווה להתחיל להגשים את ההבטחה הגדולה.

סקרמנטו, אחת הקבוצות הפעילות בתקופה האחרונה, תציג לעולם את דיארון פוקס (5 בדראפט האחרון) ותשחק גם עם באדי הילד, סקאל לאביסייר ופרנק מייסון, בתקווה שהם יתחילו לפרוח השנה. ביוטה אפשר יהיה למצוא את דונובן מיטשל המסקרן ובכל מקרה, השם הכי מגניב יהיה בטורונטו: גודלאק אוקונובו. שיהיה לו בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully