וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער עם קלמון מורי: הפועל חיפה לא מוכנה לממן את שהותו בישראל

7.7.2017 / 8:55

השוער הצרפתי אמור להגיע להתרשמות בשבוע הבא, אך ויכוח בנוגע למימון הגעתו והשהות בארץ מעכב את העסקה. חשש במועדון בנוגע לסוגיית דור פרץ, שחקנים: "אין לנו קשר אחורי טבעי בקבוצה, זה מסוכן"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אחרי ששיחק 90 דקות אתמול (חמישי) במדי מכבי תל אביב, בהפועל חיפה חוששים מאוד מעתידו של דור פרץ. עד לפני המשחק, במועדון קיבלו מסרים שהקשר עשוי לעזוב ברגע שג'ורדי קרויף יביא קשר זר בתפקיד שלו, אולם כרגע לא ברור האם פרץ יעזוב. "במצב הנוכחי אין לנו אף קשר אחורי טבעי בקבוצה, וזה מסוכן. האמצע זה הלב של הקבוצה, אי אפשר להסתדר ללא קשר חזק באמצע. ז'וליו הלך, ברונו הלך, ולא הביאו תחליף ראוי", אמרו שחקנים בקבוצה אתמול.

כץ וקלינגר עדיין מאמינים שפרץ יישאר בקבוצה, אבל אם זה לא יקרה הם יחתימו קשר אחורי זר ויצטרכו להחליט האם הם משאירים את רן קדוש כשוער ראשון ומצרפים שחקן כנף, או להפך. חוסר הודאות בעניין פרץ רק מחזק את הרצון להתחזק כעת בחלוץ ישראלי. כץ שוחח אתמול עם שלומי ארבייטמן בניסיון לגשר על הפערים בין הצדדים, ושיחה נוספת תירשם בקרוב. המטרה היא להחתים את החלוץ לעונה נוספת ובמועדון מאמינים שיישאר.

ומה קורה בגזרת קלמון מורי, שוערה הצרפתי של גאזלק אז'קסיו בשבע השנים האחרונות? הקבוצה סיכמה עם סוכנו על הגעה להתרשמות בשבוע הבא, אולם בשלב זה כץ מסרב לממן את השהייה שלו בישראל והשחקן עצמו, ששיחק רק לפני שנתיים בליגה הראשונה בצרפת, לא מוכן להגיע לכאן ולממן את הטיסות. "מורי הסכים להגיע למבחנים, אבל זה תקוע אצל יואב", סיפר גורם במועדון. "עד שהשחקן לא יקבל כרטיס טיסה, הוא לא יגיע לכאן. אנחנו מחכים לאישור". השוער הצ'כי יקוב דיביש עדיין נמצא ברשימות, אבל קלינגר לא ממהר לקבל החלטה לגביו.

עוד בנושא:

השוער הצרפתי קלמון מורי צפוי להגיע לשבוע התרשמות בהפועל חיפה
כעס על אושרי רואש: "כנראה שכח מה יואב כץ עשה בשבילו"
ראסמוס סויסטדט וראדו גנסארי חתמו בהפועל חיפה

שחקן הפועל חיפה דור פרץ. יוסי ציפקיס
יחזור לחיפה? דור פרץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully