וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון נחתך מסגל יוסטון לקראת ליגת הקיץ בלאס וגאס

כתב ה"יוסטון כרוניקל" ג'ונתן פייגן מדווח שהגארד בן ה-22 לא יהיה בסגל הסופי של הרוקטס. בעונה שעברה דאוסון שיחק בליגת הקיץ עם וושינגטון, אך לא קיבל חוזה וחתם בניו אורלינס, ממנה נחתך

one

שון דאוסון לא ישחק עם יוסטון בליגת הקיץ בלאס וגאס. כתב ה"יוסטון כרוניקל", ג'ונתן פייגן, דיווח היום (שישי) שהישראלי נחתך מהסגל של הרוקטס יחד עם אדם דרקסלר, אייזיאה ג'ונסון ומייקל ברייסון.

כזכור, בשנה שעברה הגיע דאוסון לארצות הברית ושיחק עם וושינגטון וויזארדס בליגת הקיץ בלאס וגאס, אך לא קיבל חוזה וברגע האחרון העניקה לו ניו אורלינס פליקנס הזדמנות כשהחתימה אותו על חוזה למחנה האימון. הגארד שיחק במדי ניו אורלינס שלושה משחקים בהכנה לעונה, ואף יצא איתם למסע משחקים בסין, אך רגע לפני תחילת העונה נחתך וחזר למכבי ראשון לציון.

אחרי שבעונת האליפות היה אחד השחקנים הטובים בליגת העל, החזרה של דאוסון (22, 1.98) העונה לליגה הייתה פחות טובה, כשהוא גם סובל מפציעה בברכו. ב-20 משחקי ליגה רשם 13.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. בפלייאוף ירד בדקות המשחק שלו ורשם רק 7.5 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק, כשבחצי גמר הפיינל פור נגד הפועל ירושלים הוא מקבל 18 דקות משמוליק ברנר ורושם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים.

עוד בנושא:

שון דאוסון ישחק עם יוסטון בליגת הקיץ בלאס וגאס
שון דאוסון יחל להיבחן במדי דאלאס החל מיום שני
עודד ברנדווין בריאיון: "לא העריכו אותי מספיק, בסוף כבר לא יהיו שאלות לגביי"

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. אדריאן הרבשטיין
ימשיך לרדוף אחר החלום. שון דאוסון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully