וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר דרוכה לקראת ושאש: מימר הכין את השחקנים למעבר בין שיטות

6.7.2017 / 11:32

המאמן עשוי לפתוח עם שלושה בלמים וביניהם דוד קלטינס, שיוכל לעבור לקישור בהתאם לסיטואציה במשחק. כמה מאות אוהדים הגיעו להונגריה ויתמכו, שאלוי, פישונט והאמר יגיעו למשחק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת הגומלין הערב (חמישי, 21:30, ספורט 1) נגד ושאש ההונגרית. הקבוצה ערכה אתמול אימון מסכם באצטדיון "פרנץ סוזה" בבודפשט, אצטדיונה של קבוצת אויפשט המקומית. אצטדיונה של ושאש נמצא בשיפוץ ולכן כבר מאמצע העונה שעברה היא עברה ל"פרנץ סוזה". האצטדיון מכיל כ-13,500 מקומות כאשר ההונגרים מעריכים כי יחד עם כמה מאות מאוהדי בית"ר יהיו הערב באצטדיון כ-5,000 איש לכל היותר.

המאמן שרון מימר יחליט היום מי יהיה השחקן האחרון האחרון שיישאר מחוץ לסגל. המאמן הכין את שחקניו למעבר בין שיטות ולאפשרות לשחק גם עם שלושה בלמים וגם עם שניים, בהתאם לסיטואציית המשחק. ייתכן כי דוד קלטינס יפתח כבלם שלישי שיוכל להיות מוסט לקישור במהלך המשחק.

על אף התרגולים לא מן הנמנע כי המאמן שרון מימר מכין הפתעה להונגרים. יוסי בניון לא צפוי לפתוח וייתכן כי גם ז'אורז'יניו. אנטואן קונטה הרגיש כאבים קלים אתמול, אך זה לא משהו שאמור למנוע ממנו לפתוח הערב.

עוד בנושא:

שרון מימר: "לא נבוא להתגונן, נשחק את המשחק הרגיל שלנו"
מכבי תל אביב פנתה שוב למלמד. קאניוק חתם רשמית בטשקנט
הקשר הבולגרי בוז'ידאר ואסב חתם בהפועל עכו: "מקווה לכבוש הרבה"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
ישמרו על היתרון? שחקני בית"ר/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה הופתעו מהעובדה כי האצטדיון ישן יחסית וגם הדשא לא במצב אידיאלי, אך לא משתמשים בזה כתירוץ. השחקנים משוכנעים כי יעמדו במשימה היום ואף אמרו: "לא יהיה קל, אבל אם כולם יהיה מרוכזים אנחנו קבוצה טובה יותר וצריכים לעבור. הלחץ עבר אליהם, נראה איך הם יעמדו בו, אם נבקיע גול ראשונים אפשר יהיה לשבור אותם".

כמה מאות אוהדים ילוו את הקבוצה הערב. האוהדים פגשו את השחקנים בשדה התעופה וגם בקרבת המלון ובסך הכל בהתחשב בכך שהקהל ההונגרי אינו דומיננטי, בית"ר אמורה להרגיש נוח עם האווירה הערב באצטדיון. סטפן שאלוי, אישטוון פישונט ואישטוון המאר צפויים להגיע ולצפות במשחק.

עוד באותו נושא

שרון מימר: "לא נבוא להתגונן, נשחק את המשחק הרגיל שלנו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully