וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "לא נבוא להתגונן, נשחק את המשחק הרגיל שלנו"

5.7.2017 / 21:28

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת משחק הגומלין מול ושאש במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 21:30, ספורט 1). איתי שכטר הוסיף: "הם קבוצה שיודעת להעניש. מה הסיכויים לעבור שלב? 50:50"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים תתארח מחר (חמישי, 21:30, ספורט 1) אצל ושאש ההונגרית במשחק הגומלין בין הקבוצות, וזאת במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. הצהובים-שחורים מגיעים למשחק לאחר שבמשחק הראשון הם ביצעו מהפך מדהים וניצחו 3:4 וקבעו מהפך דרמטי. שחקניו של שרון מימר ינסו להשלים את המשימה כשהם יודעים שאם ישמרו על רשת נקייה, הם יעפילו לשלב הבא.

מאמנה של בית"ר, שרון מימר, פתח את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "יש לושאש הרבה שחקנים טובים, הם קבוצה טובה, מאורגנת, מסודרת, טקטית וקבוצתית. אנחנו ניתחנו את המשחק האחרון, עבדנו על הטעויות ואנחנו נתקן אותן. לא היינו מרוצים ממשחק ההגנה שלנו במשחק הראשון, אבל אני בטוח שמחר נהיה טובים יותר".

על האם בית"ר תחפש לשחק בצורה מבוקרת: "אנחנו נרצה לשחק את המשחק הרגיל שלנו, לא נבוא להתגונן. אולי נשחק מבוקר, אבל עם רצון להבקיע שערים ולנצח".

איתי שכטר הוסיף: "יהיה משחק קשה מאוד. ראינו במשחק בארץ שהם קבוצה מאומנת שיודעת להעניש. אנחנו נהיה חייבים להיות מרוכזים מהדקה הראשונה. מה הסיכויים לעבור שלב? 50:50. מי שיהיה יותר מוכן ויותר מרוכז ינצח את המשחק ויעבור לשלב הבא".

הרכב משוער בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, דן מורי, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר, אריק סאבו, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צופה משחק קשה. איתי שכטר עם יוסי בניון באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהונגריה עדיין לא נרגעו מאיבוד היתרון 1:3 של ושאש במשחק במושבה, ובקבוצה מקווים להפתיע את כולם עם ניצחון שישכיח את החשדות שעלו במדינה בעקבות ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר. "בהתחשב בכמות הפציעות ובעובדה שבית"ר יריבה עדיפה, שלושה שערי חוץ הם הישג מצוין", אמר הבלם תמאש ואשקו, שצפוי להיעדר גם הפעם. "אנחנו רוצים להשלים את העבודה בבית, ונעשה את זה אם נציג את היכולת מדקות 30-87". ויט בנש הצ'כי עדיין לא רשאי לשחק בגלל בעיות רפואיות והקנדי מנג'רקאר ג'יימס נמצא עם נבחרתו.

הרכב משוער ושאש: גרגלי נאג', פליקס בורמייסטר, מארק קלייס, קירה ריסטבסקי, דונאט סיבאצ'קי, סילבסטר הנגיה, מאטה וידה, בנדק מורקה, תמאש קולצ'אר, מוחמד רמילי, ייבגני פאבלוב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully