וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של ת'יאודור: "יחתום במכבי תל אביב או מילאנו". ג'קסון עובר לסין

על אף הדיווחים לפיהם סגר לשתי עונות באנדולו אפס, הרכז המצוין שכיכב במדי באנביט הטורקית בעונה החולפת עשוי להצטרף לצהובים או לקבוצה של פיאניג'אני. אקס צסק"א חתם בבייג'ינג דאקס

one

בזמן שמכבי תל אביב נפרדת בזה אחר זה מישראליה הבכירים, היא ממשיכה לפעול להחתמת זרים משמעותיים לקראת העונה הבאה. אחד מהם, כך נראה, עשוי להיות אחד הרכזים המלהיבים ביותר באירופה בעונה החולפת, ג'ורדן תיאודור (1.83, 27). הדיווחים בנוגע לגארד המצוין שהוביל את באנביט לזכייה בגביע הטורקי וזכה ב-MVP ליגת האלופות סותרים: אמש (רביעי) פורסם באתר "יורוהופס" כי הוא סגר לשתי עונות באנדולו אפס, מתוך רצון להישאר בטורקיה אליה התחבר עד מאוד.

אולם הדיווחים הללו הופרכו על ידי סוכנו של ת'יאודור, שמיהר לטעון בתקשורת הטורקית כי "מה שפורסם לגבי ג'ורדן ואנדולו לא נכון. קרוב לוודאי שהוא ישחק במכבי תל אביב או במילאנו בעונה הבאה". מאז הסתיימה העונה של באנביט עם הדחה ברבע גמר הפלייאוף מול דרושאפקה של דיוויד בלאט, ת'יאודור מחוזר על ידי כמה וכמה מועדוני יורוליג. אנדולו אפס ופנר הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, אולם גם מילאנו ומלאגה ניסו לשים את ידיהן עליו.

עוד בנושא:

עוד ישראלי בכיר עוזב? יוגב אוחיון סיכם לשנתיים בירושלים
סוני ווימס במשא ומתן עם באמברג, דאטומה ממשיך בפנר
ספאחיה בראיון: "מכבי תל אביב - האתגר הגדול בקריירה שלי"

ג'ורדן תיאודור במדי בורז'. ויקיפדיה, צילום מסך
סחורה חמה. ת'יאודור/צילום מסך, ויקיפדיה

כאמור, ת'יאודור סיים זה עתה את שנת הפריצה שלו. אחרי שנים בהן נדד ברמות נמוכות ושיחק באנטליה, מרסין, בורז' ופרנקפורט, באנביט החליטה להחתימו בקיץ שעבר ולא התחרטה לרגע. באנביט זכתה בגביע הטורקי, העפילה לגמר ליגת האלופות של פיב"א ורשמה מאזן מרשים מול הקבוצות הטורקיות הגדולות בעונה הרגילה עם 3:10, הרבה בזכות ת'יאודור. הוא נחשב לגארד קשוח ומהיר עם חדירה פנטסטית, שלוקה בקליעה מבחוץ. הוא סיים את עם ממוצעים של 18.4 נקודות, 7.2 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק בליגה הטורקית, ובליגת האלופות "הסתפק" ב-16.2 נקודות, 7.5 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים.

רכז אחר שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב וכבר לא יגיע הוא ארון ג'קסון. הגארד שעזב את צסק"א והיה מחוזר על ידי שלל קבוצות יורוליג כולל אנדולו אפס, ברצלונה ומכבי תל אביב, בחר לחתום בבייג'ינג דאקס הסינית לשתי עונות.

נכון לעכשיו, מצבת הגארדים של מכבי תל אביב דלילה למדי. גל מקל קיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות, ובאופן מפתיע למדי גם יוגב אוחיון קרוב לעזיבה אחרי שסיכם את תנאיו בהפועל ירושלים.

(עדכון ראשון: 6:38)

עוד באותו נושא

גמד וענק: הפריצה הגדולה של ג'ורדן תיאודור, כוכב באנביט הטורקית

לכתבה המלאה
שחקן צסק"א מוסקבה ארון ג'קסון. GettyImages
נודד לסין. ארון ג'קסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully