וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ניק יאנג מצטרף לווריירס, מארק גאסול יעבור בטרייד לבוסטון?

סוואגי פי יחבור אף הוא לקבוצה החדשה של עומרי כספי, ויקבל חוזה לעונה אחת תמורת 5.2 מיליון דולר. הסלטיקס שוקלים לעשות טרייד על סנטר ממפיס. תאודוסיץ' בשיחות עם לוס אנג'לס קליפרס

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

החדשות לגבי הצטפותו הצפויה של עומרי כספי לאלופת ה-NBA, גולדן סטייט, הן לא החדשות היחידות של היום. קבוצות הליג הטובה בעולם ממשיכות לתכנן את צעדיהם בשוק השחקנים החופשיים, ועל פי דיווחים באירופה הקליפרס עומדים להתחדש באחד הכוכבים הגדולים באירופה. אתר 'יורוהופס' טוען כי מילוש תאודוסיץ' נמצא במגעים עם הקבוצה מלוס אנג'לס, וכי הם דנים בחוזה לשלוש שנים, במהלכו ירוויח הסרבי 24 מיליון דולר.

מי שיכול למנוע מהעסקה להתממש הוא דריק רוז, שאמור להיפגש בימים הקרובים עם הקליפרס, והם עשויים לוותר על תאודוסיץ' אם יחתימו בסופו של דבר את ה-MVP של הליגה לשעבר.

הרכז של צסק"א מוסקבה, שרשם בעונה החולפת ממוצעים של 16.8 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים לשמחק ביורוליג, החליט לראשונה בקריירה להגיע ל-NBA, וגם שיקגו ומינסוטה הוזכרו כמועמדות לקלוט איתו.

עוד בנושא

עומרי כספי: "כשקווין דוראנט שולח לך 'שמח שאתה מצטרף', זה שווה הכל"
להיות שם כשזה קורה: הצ'אנס החד פעמי שמחכה לכספי בווריירס
מחלקת שיקום: התקדימים שיעזרו לכספי להזניק מחדש את הקריירה

שחקן נבחרת סרביה מילוש תאודוסיץ'. קובי אליהו
תלוי בדריק רוז. מילוש תאודוסיץ'/קובי אליהו

* עוד ב'יורוהופס': בראד וונאמייקר, ששיחק בעונה החולפת עבור דיוויד בלאט בדרושאפקה, נמצא במגעים מתקדמים עם דנבר.

* אדריאן ווג'נארוסקי מ-ESPN מדווח שגולדן סטייט ווריירס, שסיכמה בליל אמש על חוזה לעונה אחת עם עומרי כספי, ממשיכה לעבוד בשוק החופשי ותצטרף גם את ניק יאנג. סוואגי פי יקבל מהאלופה חוזה לעונה אחת, תמורת 5.2 מיליון דולר.

* עוד על ווג': מי שעשוי להצטרף לקליפרס הוא סנטר האלופה גולדן סטייט, ג'בייל מגי, שייפגש עם הקבוצה מעיר המלאכים ונמצא במקביל גם בשיחות עם הווריירס לגבי אפשרות להמשיך בקבוצה.

* כריס מאניקס מ"יאהו" טוען כי בוסטון עוד לא סיימה את פעילותה אחרי ההצטרפות של גורדון הייוורד, והיא שוקלת לעשות טרייד על סנטר ממפיס, מארק גאסול. הגריזליס עשויים לצאת לדרך חדשה אחרי שאתמול איבדו גם את זאק רנדולף, שבחר לעבור לסקרמנטו. לגאסול בן ה-32 יש חוזה לשנתיים נוספות, עם אופציה לשנה שלישית. בעונה הבאה הוא ירוויח 22.6 מיליון דולר וב-2018/19 ירוויח 24.1 מיליון. אם יממש את האופציה שלו, ירוויח 25.6 מיליון דולר ב-2019/20.

*ריצ'רד ג'פרסון הודיע שהחליט לא לפרוש וכי הוא ישוב לעונה נוספת בשורות קליבלנד במדיה הוא משחק מאז 2015. זו תהייה העונה ה-17 של הפורוורד ב-NBA.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

קווין דוראנט, שהיה חלק ממסע הגיוס של יאנג לווריירס, מסתלבט על החבר החדש

ומה תגידו על הציוץ הזה של יאנג, מהשנה שעברה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully