וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף הוצא מסגל ארצות הברית לגביע הזהב בגלל פציעה

החלוץ הישראלי של גנט, שבחר לייצג את נבחרת הכוכבים והפסים ואף ערך בכורה לא רשמית מול גאנה, פצוע במפשעה ויוחלף בכריס פונטיוס בסגל הסופי של ברוס ארינה לאליפות צפון ומרכז אמריקה

שחקן נבחרת ארצות הברית קני סייף. מתוך האינסטגרם של קני סייף, צילום מסך
ייאלץ לחכות. סייף/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של קני סייף

קני סייף יצר סוג של סערה בעולם הכדורגל הישראלי בתקופה האחרונה, לאחר שהחליט לוותר על ייצוג נבחרת ישראל למרות שזומן אליה ואף שיחק בעבר בנבחרות הצעירות שלה, ובמקום זאת, בחר לשחק במדי נבחרת ארצות הברית, המדינה בה נולד.

סייף אף נכלל בסגל שזימן מאמן נבחרת ארצות הברית, ברוס ארינה, למשחקי "גביע הזהב", אליפות הקונקאק"ף (מרכז ודרום אמריקה והאיים הקאריביים), שתצא לדרך בעוד יומיים, אלא שלצערו, הבכורה הרשמית שלו במדי הכוכבים והפסים תיאלץ לחכות, שכן פציעה במפשעה תגרום לו להחמיץ את הטורניר והערב (רביעי) הודיעה הנבחרת האמריקאית על החלפתו בסגל בכריס פונטיוס, קשר פילדלפיה יוניון, קבוצתו של האריס מדוניאנין.

סייף הספיק לרשום דקות בכורה במדי נבחרת ארצות הברית בניצחון 1:2 מול גאנה, במשחק הכנה שנערך בליל שבת האחרון. על פי חוקי הטורניר, לכל נבחרת מותר להחליף שחקן אחד בסגל, עד 24 שעות לפני המשחק הראשון, בגלל פציעה.

ארצות הברית תיפתח את הופעותיה בטורניר ביום שבת ב-23:30 שעון ישראל, עם משחק מול פנמה בנאשוויל. לאחר מכן היא תפגוש את מרטיניק באצטדיון בטמפה ביי ובסיום בית ב', תשחק בקליבלנד מול ניקארגווה.

עוד בנושא:

קני סייף רשם בכורה בנבחרת ארצות הברית, שניצחה 1:2 את גאנה
קני סייף: "ארצות הברית זו המדינה שלי, גאה לייצג את הנבחרת"
פיפ"א אישרה: קני סייף יוכל לייצג את נבחרת ארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully