וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף: "ארצות הברית זו המדינה שלי, גאה לייצג את הנבחרת"

קשר גנט העניק ראיון לאתר הרשמי של התאחדות הכדורגל האמריקאית וסיפר: "אני מרגיש שייך, כשקיבלתי את המדים של ארצות הברית ולבשתי אותם הסתכלתי על הסמל והתקשרתי לאמא שלי"

קני סייף נכלל בסגל נבחרת ארצות הברית לגביע הזהב, ויהיה אחד מ-23 השחקנים שייצגו את הפסים והכוכבים בטורניר שיחל ב-7 ביולי. כעת, שחקן גנט, שהעדיף את הנבחרת האמריקאית על פני נבחרת ישראל, כבר לא יכול לחכות להופעת הבכורה.

"זה היה מאוד מיוחד", אמר לאתר ההתאחדות האמריקאי על הצטרפותו למחנה האימונים בנאשוויל בתחילת השבוע. "הייתי מאוד נרגש לפגוש את שאר השחקנים והאנשים שעזרו לי לעשות את המעבר הזה. זה היה רגע מאוד מיוחד עבורי. כשקיבלתי את המדים ולבשתי אותם, הסתכלתי על הסמל של ארצות הברית. התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה על התלבושות החדשות שלי. היא ביקשה שאשלח לה תמונה, אז צילמתי סלפי. המשפחה שלי מאוד גאה, כולם עומדים מאחורי ההחלטה שלי ורצו שאהיה פה. זה רגע מיוחד גם עבורם".

"אני מרגיש שייך כאן", הוסיף הקשר. "אם לא הייתי מרגיש שייך, לא הייתי מגיע לשחק בנבחרת. נולדתי כאן וזו המדינה שלי. אני גאה לייצג את ארצות הברית ורוצה לעזור לנבחרת להשתפר. כולם כאן, המאמנים והשחקנים, חבר'ה נהדרים שעזרו לי להתאקלם ודוחפים אותי להיות הטוב ביותר. הם הקלו עלי מאוד".

סייף סיפר על הסיבה בגינה הוריו עזבו לארצות הברית עוד לפני שנולד. מתברר שאביו ואימו הלכו לקוראת בקפה, ש"ראתה שהם צריכים לעזוב את ישראל כדי שיוכלו להביא ילדים. הם החליטו לבוא לארצות הברית ואבא שלי החל לעבוד כאן. אחרי שלוש שנים נולדתי בפנאמה סיטי, פלורידה. אנשים מסתכלים על איך שזה קרה וחושבים שזה קצת מוזר, אבל אני חושב שהכל הסתדר היטב".

על תחילת דרכו בישראל והמעבר לגנט אמר: "בהתחלה היה לי תקופה קשה כשחקן נוער. עירוני ניר רמת השרון היתה קבוצה מליגה נמוכה ולא יכולתי להראות את עצמי. גנט היתה קבוצה קטנה שהלכה בכיוון הנכון כשהצטרפתי אליה. מצאנו יציבות והרבה הצלחה בבלגיה ובאירופה".

עוד בנושא:

קני סייף בסגל ארצות הברית לגביע הזהב: "ארצות הברית טובה מישראל"
פיפ"א אישרה: קני סייף יוכל לייצג את נבחרת ארה"ב
קני סייף זומן לסגל הרחב של ארה"ב, דהאן: "העדיף מקום בו הוא רצוי"

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully