וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף בסגל ארצות הברית לגביע הזהב: "ארצות הברית טובה מישראל"

הקשר, שהפך לפני מספר ימים באופן רשמי לשחקן נבחרת ארצות הברית, נכלל ברשימת 23 השחקנים שפרסם ברוס ארנה לקראת הטורניר. סייף הוסיף: "שלם עם ההחלטה שקיבלתי. תמיד הרגשתי שייך"

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
ינסה להשתלב בנבחרת האמריקאית. קני סייף/GettyImages

קני סייף נכלל בסגל נבחרת ארצות הברית לטורניר גביע הזהב. סייף, שנכלל ברשימת 40 השחקנים הראשונית של המאמן ברוס ארנה, עבר בהצלחה את שלב ההדחה מהסגל והוא יהיה אחד מ-23 השחקנים שייצגו את הנבחרת בטורניר שיחל ב-7 ביולי.

לפני מספר ימים התאחדות הכדורגל של ארה"ב ביקשה וקיבלה אישור רשמי מפיפ"א לרשום את סייף כשחקן נבחרת. הקשר בן ה-23, שלבש את מדי נבחרת ישראל רק במשחק ידידות מול קרואטיה במרץ אשתקד, זומן בתחילת החודש לסגל האמריקאי המורחב לקראת גביע הזהב וכעת הוא נכלל בסגל הסופי.

כזכור, בחודש שעבר רצה אלישע לוי לכלול את סייף בסגל נבחרת ישראל לקראת מחנה האימונים בגרמניה שקדם למשחקים מול מולדובה ואלבניה, אך קשר גנט דיווח על פציעה בשרירי הבטן אחרי שהשלים 90 דקות בהפסד לקלאב ברוז' והודיע כי לא יגיע. לפני כן, ביקר את ההחלטה שלא לזמנו והודה כי הוא שוקל לשחק עבור ארה"ב.

סייף אמר בראיון לאתר americansoccernow: "אהבתי את הדרך שפנו אליי. זה הצעד הנכון ביותר עבורי, וזה כבוד גדול לשחק בנבחרת ארצות הברית. זו נבחרת טובה יותר מישראל וזה צעד גדול בשבילי. אני שלם עם ההחלטה שקיבלתי ותמיד רציתי לחזור לארצות הברית והרגשתי שייך, אבל הייתי עסוק בכדורגל. עכשיו הגיע הזמן לעשות זאת".

ארצות הברית, שבטורניר הקודם לפני שנתיים הודחה במפתיע כבר בחצי הגמר מול ג'מייקה, זכתה עד היום בגביע הזהב חמש פעמים, כאשר הפעם האחרונה בה הניפה את התואר הייתה ב-2013. בטורניר הקרוב היא תשחק בבית ב', תחילה מול הנבחרת עליה גברה בגמר לפני ארבע שנים, פנמה (ב-8 ביולי, במשחק שייערך בנאשוויל) ולאחר מכן נגד מרטיניק הקטנה (ב-12 ביולי, בטמפה ביי) ומול ניקראגווה (ב-15 ביולי, בקליבלנד).

עוד בנושא:

פיפ"א אישרה: קני סייף יוכל לייצג את נבחרת ארה"ב
קני סייף זומן לסגל הרחב של ארה"ב, דהאן: "העדיף מקום בו הוא רצוי"
"אם קני סייף לא יופיע בספטמבר, סביר להניח שסיים את הקמפיין בנבחרת"
"הסיפור עם קני סייף נראה אבוד, נראה שהוא מחכה לזימון מארה"ב"
אחרי שהשלים 90 דקות: קני סייף ויתר על הזימון לנבחרת בטענה לפציעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully