וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקיאו: "לא רוצה לראות את האגרוף מת בגלל החלטות שופטים"

בסביבתו של המתאגרף מהפיליפינים מנסים לערער על ההפסד השנוי במחלוקת בקרב שבו הוא איבד את תוארו כאלוף העולם מול ג'ף הורן. פאקיאו: "יש לי את החובה המוסרית לקדם את ערכי הספורט"

ג'ף הורן מול מני פאקיאו. GettyImages
קרב מכור? פאקיאו מול הורן/GettyImages

מני פאקיאו המתאגרף האגדי מהפיליפינים איבד לפני שלושה ימים את תוארו כאלוף העולם במשקל בינוני אחרי הפסד שנוי במחלוקת לג'ף הורן האוסטרלי. פאקיאו הפסיד בהחלטה אחידה של שלושת שופטי הקרב, זאת למרות שרוב הפרשנים סברו שדווקא פאקיאו שלט בקרב.

גף הורן דחה את הטענות ל"שיפוט ביתי" בקרב שנערך בבריסביין שבאוסטרליה, אך בפיליפינים מתארגנת דרישה מהתאחדות האגרוף הבינלאומית (WBO) לעבור שוב על הקרב ובמידת הצורך לבטל את הניצחון של הורן. "ה-WBO צריך לנקוט בפעולה הולמת עם הדרישה הזו כדי לא לשחק עם האנשים שמתעניינים באגרוף", כך מסר פאקיאיו בהודעה מטעמו.

פאקיאו הוסיף: "מצידי, אני כבר קיבלתי את ההחלטה של השופטים אבל כמנהיג וכלוחם, יש לי את החובה המוסרית לקדם את ערכי הספורט, האמת וההוגנות בעיני הציבור. אני אוהב אגרוף ואני לא רוצה לראות אותו מת בגלל החלטות לא הוגנות של השופטים".

ב-WBO מצידם הוציאו הודעה בנושא ובחשבון הטוויטר שלהם צייצו כי: "החלטות השיפוט לא יכולות להיבחן מחדש על פי חוק, להוציא מקרים של שוחד או הפרה של חוקי האגרוף, מה שלא המקרה בקרב בין פאקיאו להורן. על פי החוזה של השניים, הם מקבלים הזדמנות להיפגש לקרב חוזר וכדאי להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully